Polskie ceny i wyposażenie nowego Citroëna C4 Picasso

Gdy tylko pojawiły się jego pierwsze zdjęcia, francuski minivan podzielił motoryzacyjny światek. Wiadomo już, jak wygląd, gama silnikowa oraz wyposażenie auta mają się do pieniędzy, jakie za nowego Citroëna C4 Picasso trzeba przelać na konto producenta. Pojawił się polski cennik.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Piotr Wereszczyński

Gdy tylko pojawiły się jego pierwsze zdjęcia, francuski minivan podzielił motoryzacyjny światek. Wiadomo już, jak wygląd, gama silnikowa oraz wyposażenie auta mają się do pieniędzy, jakie za nowego Citroëna C4 Picasso trzeba przelać na konto producenta. Pojawił się polski cennik.

Citroën C4 Picasso w nowej odmianie będzie dostępny w czterech wersjach wyposażeniowych i czterech wersjach silnikowych. Poza tym jednostki wysokoprężne będzie można zestawić z automatyczną skrzynią biegów. Daje to dosyć duże pole manewru; można być pewnym, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Gama silnikowa ogranicza się do jednostek o pojemności 1,6 l.

SymbolSilnikMocMomentPrzyspieszenieV max.Spalanie
1,6 VTi1,6 R4120 KM160 Nm0-100 km/h - 13,7 s182 km/h6,3 l/100 km
1,6 THP1,6 R4 turbo156 KM240 Nm0-100 km/h - 9,9 s203 km/h6,0 l/100 km
1,6 HDi1,6 R4 turbo92 KM230 Nm0-100 km/h - 14,5 s173 km/h4,2 l/100 km
1,6 e-HDi1,6 R4 turbo115 KM270 Nm0-100 km/h - 13,1 s185 km/h4,0 l/100 km

Producent zapowiada, że pod koniec roku do oferty wejdzie jeszcze jeden diesel o pojemności 2 l i mocy 150 KM. Jednostka o oznaczeniu BlueHDi będzie spełniała normę Euro 6.

Minivan Citroëna będzie dostępny w czterech wersjach wyposażeniowych: Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive. Już w bazowej odmianie wyposażenie jest niezłe: klimatyzacja manualna sterowana za pomocą systemu multimedialnego z 7-calowym wyświetlaczem, elektryczne szyby i lusterka, tempomat, regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach, wieniec obszyty skórą czy radio z Bluetooth, wejście USB i jack oraz 6 głośników. Autem z takim wyposażeniem i silnikiem 1,6 VTi wyjedziemy z salonu po zapłaceniu 59 900 zł, jednak jest w tej ofercie pewien haczyk.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Wersja Seduction ma dodatkowo m.in. automatyczną klimatyzację czy system automatycznego włączania reflektorów i wycieraczek. Auto w odmianie Intensive nie jest dostępne z najsłabszym benzyniakiem, a ceny przekraczają już 80 000 zł. W standardzie klient otrzyma jednak system nawigacji, 12-calowy wyświetlacz oraz alufelgi. Najdroższa wersja wyposażeniowa dodatkowo zawiera komplet pakietów podnoszących komfort i bezpieczeństwo, aktywny tempomat, komfortowe fotele z funkcją masażu, tapicerkę skórzano-materiałową czy gniazdko 230 V.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Ceny nowego C4 Picasso są całkiem przyzwoite, jeśli wziąć pod uwagę, co za tę cenę dostajemy. Warto jednak zwrócić na zapis mówiący, że są to kwoty uwzględniające rabat po oddaniu starego auta w rozliczeniu. W przypadku tego modelu jest to 8000 zł.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/27] Źródło zdjęć: |

Źródło: Citroën

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀