Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria]

Uterenowione kombi to nie chwilowa moda, lecz trwający od lat trend szukania niszy dla nowych modeli i zaspokajania coraz węższego grona klientów. Przewrotnie zaproponowanie jednego auta w kilku specyficznych odmianach pozwala zgarnąć szerokie grono klientów różnych segmentów do jednego worka podpisanego nazwą modelu. Jednak Peugeot przygotował coś zupełnie innego. Zamiast oferowania wielu rozwiązań postawił na jedno, kompromisowe. Stworzył jednego, małego crossovera o kształcie kombi, zamiast funkcjonalnego kombi i stylowego crossovera. I to się udało.

Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 1
Źródło zdjęć: © fot. Marcin Łobodziński
Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 2
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 3
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 4
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 5
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 6
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 7
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 8
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 9
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 10
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 11
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 12
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 13
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 14
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 15
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 16
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 17
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 18
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 19
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 20
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 21
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 22
© fot. Marcin Łobodziński
Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test [galeria] 23
© fot. Marcin Łobodziński
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Tesla wróciła na szczyt. Te auta Europejczycy kupowali we wrześniu
Tesla wróciła na szczyt. Te auta Europejczycy kupowali we wrześniu
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł