Odświeżone Audi TT - nowy nosek, nowy silnik

Firma z Ingolstadt przeprowadziła facelift modelu TT. Przygotowano nową wersję coupe i roadstera, które co ciekawe otrzymały także zupełnie nową jednostkę. Modyfikacjom poddano przód modelu, gdzie znajdziemy teraz większe wloty powietrza, inny grill oraz lampy LED ułożone w prostej linii. Używane są one do jazdy dziennej i znajdują się w dolnej części reflektorów.

Obraz
Mateusz Gajewski

Firma z Ingolstadt przeprowadziła facelift modelu TT. Przygotowano nową wersję coupe i roadstera, które co ciekawe otrzymały także zupełnie nową jednostkę. Modyfikacjom poddano przód modelu, gdzie znajdziemy teraz większe wloty powietrza, inny grill oraz lampy LED ułożone w prostej linii. Używane są one do jazdy dziennej i znajdują się w dolnej części reflektorów.

Z tyłu natomiast można zauważyć nieco większe reflektory świateł, większą końcówkę wydechu, a także dyfuzor o zmienionym wyglądzie. Klienci mogą teraz kupować model TT pomalowany na jeden z czterech kolorów metalicznych. Są to: Scuba Blue, Oolong Gray, Volcano Red i* Dakota Gray*. We wnętrzu natomiast facelift ogranicza się jedynie do świeżych, drobnych detali z aluminium, a także do nowych kolorów wykończenia samego wnętrza.

Obraz

Wspomniany silnik to wersja 2.0 TFSI o mocy 211KM. Oznacza to, że w stosunku do wcześniej montowanego silnika o tej samej pojemności, auto otrzymało 11KM więcej. Z 6-biegową skrzynią manualną jednostka ta może rozpędzać Audi TT coupe do prędkości 100km/h w 6,1-sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna ma wynieść 245km/h. Opcjonalnie klienci kupujący tę wersję mogą nabyć skrzynię S-tronic o podwójnym sprzęgle. Dzięki tej opcji sprint do "setki" skraca się o 0,5-sekundy. Według danych producenta jednostka ta "pożera" 6,6-litra paliwa na 100 kilometrów, przy czym emituje 154g CO2 na kilometr.[block position="inside"]9107[/block]

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy