Nowy Nissan Qashqai wyceniony. Na razie jest zaskakująco drogo

Nowy Nissan Qashqai oficjalnie wjeżdża do polskich salonów. Na start klienci dostali wersję Premierę Edition. Wyróżnia się ona bogatym wyposażeniem, które niestety znajduje swoje odzwierciedlenie w cenie - tanio nie jest.

Nowy Qashqai zdecydowanie może się podobać.Nowy Qashqai zdecydowanie może się podobać.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Nissan
Aleksander Ruciński

Premierowe edycje specjalne to częsta praktyka współczesnych producentów. Nissan nie jest tu wyjątkiem. Chętni na nowego Qashqaia póki co nie mają wielkiego wyboru - początkowa gama ogranicza się do dwóch wersji silnikowych i wyposażenia Premiere Edition.

Jeśli chodzi o silniki, a właściwie silnik - jest on dostępny w dwóch wariantach mocy: 140 KM z 6-stopniową przekładnią manualną i 158 KM z bezstopniową skrzynią XTRONIC. W obu przypadkach będzie to doładowane, benzynowe 1.3 wspomagane miekką hybrydą.

Nissan Qashqai Premiere Edition - ceny minimalne wersji silnikowych:

  • 1.3 DIG-T MHEV 140 KM 6MT - od 131 400 zł
  • 1.3 DIG-T MHEV 158 KM XTRONIC - od 146 600 zł

Warto wspomnieć, że powyższe kwoty, choć wysokie, i tak są niższe o 4000 zł od wyjściowych, z uwagi na promocję związaną z premierą modelu. Na obronę Nissana trzeba jednak przytoczyć listę wyposażenia, które jest całkiem bogate.

Dostaniemy tu właściwie wszystko, czego potrzeba we współczesnym SUV-ie, a nawet więcej. Ci, którzy nie chcą aż takich "luksusów" i zamierzają wydać mniej, muszą jeszcze trochę poczekać. Z czasem w cenniku zagoszczą również uboższe odmiany.

Nissan Qashqai Premiere Edition - wyposażenie:

Standardowo między innymi:

  • 18-calowe felgi
  • Pełne oświetlenie LED z czujnikiem zmierzchu i asystentem świateł drogowych
  • System wykrywania pieszych i rowerzystów
  • Asystent zmiany pasa ruchu
  • Rozpoznawanie znaków drogowych
  • Inteligentny tempomat
  • Cyfrowe zegary
  • Wyświetlacz HUD
  • 9-calowe multimedia z nawigacją
  • System kamer 360 stopni
  • Ładowarka indukcyjna do smartfona
  • Elektrycznie regulowany fotel kierowcy
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥