Nowy Fiat Panda już w polskich salonach

Rozpoczęła się sprzedaż nowego małego Fiata - następcy auta z tyskiej fabryki. Trzecia generacja będzie produkowana we Włoszech, a czas pokaże, czy stanie się tak wielkim przebojem jak poprzednia.

Fiat Panda IIIFiat Panda III
Marek Adamowicz

Rozpoczęła się sprzedaż nowego małego Fiata - następcy auta z tyskiej fabryki. Trzecia generacja będzie produkowana we Włoszech, a czas pokaże, czy stanie się tak wielkim przebojem jak poprzednia.

Polski klient będzie mógł wybrać pomiędzy dwoma wersjami wyposażeniowymi: Pop i Longue oraz trzema silnikami – dwoma benzynowymi (1,2 l – 69 KM, 102 Nm i 0,9 TwinAir – 85 KM, 145 Nm) i jednym wysokoprężnym (1,3 MultiJet 75 KM, 190 Nm). W pierwszym poziomie dostępne są silniki 1,2 i 1,3 MultiJet, a w droższym 1,2 i 0,9 TwinAir.

W podstawowej wersji wyposażeniowej Pop znajdziemy m.in. 4 poduszki powietrzne, zderzaki w kolorze nadwozia, 14-calowe felgi stalowe, ABS, immobiliser i elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego z funkcją City. Za tak wyposażonego Fiata Pandę z silnikiem 1,2 musimy zapłacić 33 990 zł. Za diesla trzeba dopłacić 10 000 zł.

Bogatsza wersja wyposażeniowa dorzuca dodatkowo radio CD/MP3, manualną klimatyzację, dodatkowe elementy zewnętrzne w kolorze nadwozia, relingi dachowe oraz dzieloną tylną kanapę. Panda w tej konfiguracji ze słabszym benzyniakiem kosztuje 38 990 zł, a z mocniejszym 46 990 zł.

Lista opcji małego Fiata jest długa i obejmuje m.in. takie pozycje jak: Elektrycznie otwierany szklany dach (tylko w wersji Longue – 4000 zł), 14-calowe Lub 15 calowe felgi ze stopów lekkich (tylko w droższej wersji – odpowiednio 1500 lub 2000 zł), System Blue&Me z nawigacją satelitarną TomTom (2000 zł), elektrycznie regulowane lusterka boczne (500 zł), klimatyzacja automatyczna (1500 zł), ESP (2500 zł). Gdyby chcieć zamawiać maksymalnie wyposażonego Fiata Pandę z silnikiem 0,9 MultiAir cena wzrasta do poziomu blisko 70 000 zł.

Mocniejszy silnik benzynowy oraz diesel standardowo są wyposażone w system Start&Stop. Paleta barw obejmuje 10 kolorów (6 zwykłych i 4 metaliczne) a wnętrze można skonfigurować w 6 wersjach kolorystycznych. W niedługim czasie ma dołączyć również wersja z napędem 4x4 i być może sportowa pod nazwą Abarth.

  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
  • Fiat Panda III
[1/20] Fiat Panda III Źródło zdjęć: |

Źródło: Fiat

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł