Nowa usługa BMW naprawi samochód zdalnie lub zaprosi do serwisu
Najnowsza funkcja BMW Proactive Care umożliwia centrom serwisowym monitorowanie i planowanie aktualizacji pojazdów w czasie rzeczywistym, jeśli pojawią się usterki – mniejsze lub większe.
19.06.2023 | aktual.: 19.06.2023 20:56
BMW uruchomiło najnowszy system obsługi klienta, który zapewnia centrom serwisowym dane w czasie rzeczywistym, jeśli "czujniki pojazdu wykryją jakiekolwiek nieprawidłowości funkcjonalne". Przekazywane informacje mają dać jasny sygnał pracownikom serwisu BMW do skontaktowania się z kierowcą za pośrednictwem aplikacji My BMW.
System może umożliwić rozwiązanie problemów poprzez przeprowadzenie zdalnej aktualizacji oprogramowania (RSU), dzięki czemu kierowca będzie mógł ponownie korzystać z pojazdu bez konieczności odwiedzania centrum serwisowego. Jeśli jednak usterka będzie wymagać dodatkowej pomocy, Proactive Care umówi spotkanie z serwisantami w celu wnikliwszej kontroli i da znać warsztatowi m.in. o tym, jakie części należy zamówić.
Nowa usługa jest dostępna dla wszystkich właścicieli, którzy posiadają pakiet BMW ConnectedDrive i aktywowane odpowiednie funkcje w ramach abonamentu. – Uruchomienie usługi Proactive Care znacznie zwiększa nasze zaangażowanie w działania posprzedażowe w kwestii poprawy jakości obsługi, jaką zapewniamy naszym klientom przy użyciu danych w czasie rzeczywistym i proaktywnej, wieloplatformowej komunikacji – powiedział Brett Hocking, dyrektor generalny ds. obsługi klienta w BMW Group Australia.