Nissan, zabawki i dzieciak w 350Z!
W czerwcu Nissan Sales Central & Eastern Europe przeprowadził wyjątkową, zakończoną sukcesem akcję promocyjną. Głównym przesłaniem kampanii było symboliczne złomowanie samochodów. Każdy klient w zamian za przyniesiony mały model samochodu (zabawka) otrzymał dużą zniżkę na nowy prawdziwy samochód Nissana.
W czerwcu Nissan Sales Central & Eastern Europe przeprowadził wyjątkową, zakończoną sukcesem akcję promocyjną. Głównym przesłaniem kampanii było symboliczne złomowanie samochodów. Każdy klient w zamian za przyniesiony mały model samochodu (zabawka) otrzymał dużą zniżkę na nowy prawdziwy samochód Nissana.
Akcja promocyjna obejmowała większość modeli Nissana a rabaty wynosiły nawet 10 000 złotych. Akcję wspierały działania reklamowe w prasie, telewizji, radiu oraz internecie.
Na koniec akcji każdy z polskich dealerów zgromadził u siebie dużą liczbę zabawek, z których wyselekcjonowano nowe i sprawne autka. W rezultacie prawie 300 zabawek zostało przekazane dla Fundacji „Dziecięca Fantazja”.
Zabawkami obdarowane zostaną podopieczni fundacji oraz dzieci z kilku szpitali:
- Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy,
- Gdańskiego Szpitala Dziecięcego Polanki,
- Regionalnego Ośrodka Chorób Alergicznych, Mukowiscydozy i Chorób Układu Oddechowego Kliniki Pneumonologii i Mukowiscydozy w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Rabce-Zdroju,
- Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w Katowicach.
Nissan z fundacją kontynuuje współpracę już od 2007 roku, kiedy to firma spełniła marzenie chłopca o przejażdżce samochodem sportowym po torze Formuły 1. Na zaproszenie Nissan Sales Central & Eastern Europe. Tomek Kuliński zwiedził Budapeszt i odbył jazdy Nissanem 350Z po torze Hungaroring.
Brawo Nissan! Takie akcje są w Autokultowym duchu.