Mitsubishi Lancer Evo RS wraca do Polski

Mitsubishi postanowiło oddać polskim fanom Lancera w wersji Evolution RS.

Mitsubishi Lancer Evolution RSMitsubishi Lancer Evolution RS
Piotr Wielgus

Mitsubishi widać nie może pogodzić się z falą krytyki jaka spadła na koncern, kiedy pojawiły się plotki najpierw o zaniechaniu produkcji Lancera Evo a później, że jego kolejna wersja jednak powstanie, ale będzie hybrydą. W związku z rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów Mitsubishi Lancerem Evolution RS, model ten pojawił się ponownie w polskiej ofercie. To auto, na bazie którego można zbudować profesjonalną rajdówkę. Lancer Evo RS otrzymał homologację dla nowej klasy R4.

Mitsubishi Lancer Evolution RS
Mitsubishi Lancer Evolution RS

Samochód jest dostępny oczywiście z napędem na cztery koła, aktywnym, centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu. Znajdujący się pod maską 2,0-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 295 KM współpracuje z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.

Evo RS dostępny jest w dwóch wariantach wyposażenia: F24 w cenie 175 000 zł oraz F25 kosztującej 183 000 zł. Za te dodatkowe 8 tysięcy otrzymamy m.in 18-calowe aluminiowe obręcze kół ENKEI, wentylowane hamulce tarczowe i zaciski Brembo. Samochód może być biały lub czerwony. Jeśli wysupłamy na niego pieniądze, to na realizację zamówienia poczekamy 4 miesiące.

Źródło: Mitsubishi

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Drakońskie kary dla kierowców coraz bliżej. Sejm przegłosował zmiany
Drakońskie kary dla kierowców coraz bliżej. Sejm przegłosował zmiany
Większy zasięg, niższa cena - nowa Toyota bZ4X wyceniona w Polsce
Większy zasięg, niższa cena - nowa Toyota bZ4X wyceniona w Polsce
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada