Limitowany Abarth 695 Tributo Maserati ukaże się w Genewie

Fiat kolejny raz zgrywa sport z luksusem. Najpierw powołał do życia Abartha 695 Tributo Ferrari, tym razem połączył Abartha 500C z luksusem Maserati, tworząc limitowaną edycję 695 Tributo Maserati.

Abarth 695 Tributo MaseratiAbarth 695 Tributo Maserati
Marek Adamowicz

Fiat kolejny raz zgrywa sport z luksusem. Najpierw powołał do życia Abartha 695 Tributo Ferrari, tym razem połączył Abartha 500C z luksusem Maserati, tworząc limitowaną edycję 695 Tributo Maserati.

Pod maską tego auta znajduje się 180-konny silnik o pojemności 1,4 l, wspomagany turbosprężarką. Do przeniesienia napędu posłuży zautomatyzowana, 5-biegowa skrzynia umożliwiająca zmianę biegów dzięki łopatkom umieszczonym przy kierownicy. Za dźwięk wydobywający się z sześciokątnych końcówek wydechu (na wzór stosowanych w Maserati) odpowiada wydech Record Monza, zapewniający przyjemny dźwięk silnika.

Abarth 695 Tributo Maserati stoi na 17-calowych felgach aluminiowych zaprojektowanych przez projektantów Maserati, zawieszenie zostało usportowione, a za skuteczne zatrzymanie samochodu dba układ hamulcowy firmy Brembo. W standardzie znajdują się również reflektory biksenonowe, elektrycznie regulowany materiałowy dach, a całe auto pomalowane jest specjalnym lakierem Ponte Bordeaux.

Wewnątrz samochodu są skórzane fotele z wyszytym logo 695 na zagłówkach, które znajdzie się również na karbonowym wykończeniu deski rozdzielczej i skrzyni biegów. Trójramienna sportowa czarna kierownica ma skórzane wstawki, a deska rozdzielcza została zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę Jaeger LeCoultre. Abarth jest wyposażony w aluminiowe nakładki na pedały. Każdy samochód będzie miał tabliczkę z numerem serii.

Abarth 695 Tributo Maserati będzie edycją ograniczoną do 499 sztuk.

  • Abarth 695 Tributo Maserati
  • Abarth 695 Tributo Maserati
  • Abarth 695 Tributo Maserati
[1/3] Abarth 695 Tributo Maserati Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy