Lexus ES 300h - hybrydowa limuzyna spełniająca wszystkie potrzeby

Elegancki, sportowy, prestiżowy, a może ekonomiczny, dynamiczny i niezawodny? Lexus ES to biznesowe auto, które oferuje wszystkie te cechy, a do tego jest dostępne w atrakcyjnym leasingu Smartplan, który daje stałą ratę i przede wszystkim spokój użytkowania samochodu, bez przejmowania się kosztami dodatkowymi.

Lexus ES 300hLexus ES 300h
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Autokult Biznes

Lexus ES, niezwykle popularny za oceanem, niedawno pojawił się także na polskim rynku, gdzie trafia do grona klientów oczekujących samochodu eleganckiego, prestiżowego i sportowego. Aby jedną z tych cech podkreślić w sposób znaczący, wystarczy wybrać jeden z trzech wariantów wyposażenia:

  • Elegance kosztujący od 219 900 zł to bazowy wariant tego samochodu, ale nie znaczy, że ubogi. Dobrze wykończone i bogato wyposażone auto ma na pokładzie m.in. system multimedialny z 8-calowym ekranem i możliwością łączenia smartfona przez Apple CarPlay lub Android Auto. Obsługa odbywa się za pomocą Touchpada, a na ekranie wyświetla się także obraz ze standardowej kamery cofania.Dostęp do auta realizuje inteligentny kluczyk, a o komfort dbają fotele z tapicerką Tahara, regulacją podparcia lędźwiowego oraz podgrzewaniem. Do dyspozycji pasażerów pozostaje 2-strefowa klimatyzacja, a o bezpieczeństwo jazdy zatroszczą się czujniki parkowania, automatyczne światła drogowe, asystent utrzymania pasa ruchu, aktywny tempomat, asystent znaków drogowych, wykrywanie pieszych w dzień i w nocy oraz rowerzystów w dzień i system ochrony przed zderzeniowej.
  • F Sport to propozycja dla osób, szukających nutki sportu w eleganckim sedanie. Lexus ES w tej specyfikacji kosztuje od 256 900 zł, a jego bogate wyposażenie jest uzupełnione o akcenty takie jak sportowa kierownica, specjalny skórzany drążek dźwigni zmiany biegów, sportowe nakładki na pedały, odpowiednio ukształtowane do dynamicznej jazdy fotele oraz aluminiowe wstawki wykończeniowe na desce rozdzielczej i drzwiach.Standardem są 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 235/40 R19, które współpracują ze sportowym, adaptacyjnym zawieszeniem. Można je regulować selektorem trybów jazdy wzbogaconym o tryb Sport+. Kosztujący 10 000 zł dodatkowy pakiet Touch dodaje do listy wyposażenia adaptacyjne światła drogowe z sekwencyjnymi kierunkowskazami, podgrzewaną kierownicę, bezprzewodową ładowarkę, nawigację czy elektrycznie sterowaną klapę bagażnika.
  • Trzecim, choć nie ostatnim wariantem samochodu, jest propozycja dla osób szukających prestiżu o odpowiednio brzmiącej nazwie… Prestige. Lexus ES kosztujący 266 900 zł jest wyposażony we wszystkie elementy wspomnianego pakietu Touch, ale w cenie są także elektrycznie regulowane fotele z naturalnej skóry z ogrzewaniem i wentylacją, roleta przeciwsłoneczna na tylnej szybie oraz system monitorowania martwego pola i ruchu poprzecznego podczas cofania. Standardem są także 18-calowe felgi ze stopów lekkich. Do specyfikacji Prestige można dokupić również system audio prestiżowej firmy Mark Levinson z kamerą 360 stopni.

Omotenashi, czyli "full opcja" dla chcących wszystkiego

Lexus w przeciwieństwie do niektórych marek premium, nie rozdrabnia wyposażenia na szczegóły, których trudno się doliczyć i połączyć je w spójną całość, zdając sobie sprawę z tego, że nie brakuje klientów, którzy pragną wszystkiego. Wersja Omotenashi właśnie to oferuje w cenie 296 900 zł.

Lexus ES 300h
Lexus ES 300h © fot. mat. prasowe

Na pokładzie znajdziecie nie tylko nagłośnienie Mark Levinson z odtwarzaczem DVD i 17 głośnikami, które współpracuje z ekranem o przekątnej 12,3 cala. Jest także wyświetlacz head up display, elektrycznie regulowane oparcie tylnej kanapy z ogrzewaniem jej siedziska, 3-strefowa klimatyzacja ze sterowaniem z poziomu środkowego podłokietnika czy przednia szyba akustyczna.

Lexus ES - ekonomiczny, dynamiczny i niezawodny

Lexus jest marką, która optymalnie łączy te trzy cechy w jedną spójną całość. Ekonomiczny hybrydowy napęd o mocy 218 KM zapewnia bardzo dobrą dynamikę, co dobitnie pokazuje choćby przyspieszenie do 100 km/h trwające zaledwie 8,9 s. I to przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 5,3- 5,8 l/100 km.

Lexus ES 300h
Lexus ES 300h © fot. mat. prasowe

Kluczowa jest tu jednak niezawodność, która spina ze sobą te dwie przeciwstawne cechy, dając gwarancję, że auto nigdy nie zawiedzie swojego kierowcy.

Niezawodność jest też istotna z punktu widzenia kosztów użytkowania, a w przypadku użytkowania Lexusa ES z finansowaniem Smartplan firma finansująca jest tak pewna swojego produktu, że bierze serwis na siebie.

Jedna stała niska rata to nie tylko koszt użytkowania, ale także brak dodatkowych kosztów związanych z wymaganiami serwisowymi. Dzięki niskiej utracie wartości samochodów marki Lexus rata może być niska, ponieważ spłaca się jedynie tę część wartości pojazdu, która odpowiada rzeczywistej utracie wartości w tym czasie.

Po zakończeniu finansowania Smartplan można auto oddać dealerowi, co jest zapewnione umową. Można też dalej finansować je klasycznym leasingiem, wymienić na nowy model lub wykupić za cenę ustaloną przy podpisywaniu umowy.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów