Lamborghini Urus od 1016 Industries. Ponad 800 KM bez utraty gwarancji

Najwyraźniej nie można nazywać się szanowanym tunerem jeśli w ofercie nie ma się pakietu do Lamborghini Urusa. Z takiego założenia wyszła ekipa 1016 Industries i przygotowała nie tylko nowe elementy nadwozia, ale i kurację wzmacniającą jednostki V8.

Nie mogło oczywiście zabraknąć włókna węglowego.Nie mogło oczywiście zabraknąć włókna węglowego.
Źródło zdjęć: © fot. materiały prasowe
Mateusz Lubczański

Efekt jest zdecydowanie lepszy niż w przypadku opisywanego przez Aleksandra Rucińskiego Urusa z firmy Keyvany. W zależności od preferencji, klienci mogą zdecydować się na body kit wykonany z włókna szklanego, klasycznego "karbonu" czy też wyciskanego włókna węglowego (robionego z pociętych elementów), przez co wygląda on jak wykonany z marmuru.

Po zamontowaniu błotników auto będzie szersze o 10 cm z tyłu i 8,7 cm z przodu. Pakiet obejmuje dodatkowo splitter, progi, dyfuzor, spoiler dachowy i jeszcze jedną małą lotkę na klapie.

Standardowy Urus ma pod maską czterolitrowe V8, które dzięki doładowaniu wyciąga 641 koni mechanicznych. 1016 Industries jest w stanie podciągnąć ten wynik do 780 KM przy bazowym pakiecie lub do 840 KM przy drugim poziomie mocy. Co ciekawe, pomimo ingerencji tunera w oprogramowanie, gwarancja nie zostaje naruszona.

Lamborghini Urus od 1016 Industries
Lamborghini Urus od 1016 Industries © mat. prasowe

1016 Industries oferuje również aplikację, dzięki której można zdalnie uruchomić auto, zapisywać dane pracy jednostki czy zlokalizować pojazd.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/16] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów