Zapłacisz podwójnie. Zawsze zapytaj przed zakupem auta
15.09.2024 10:27, aktual.: 15.09.2024 13:16
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zakup nowego auta to proces pełen nadziei, że przez kilka lat nic złego z autem się nie wydarzy. Niestety praktyka pokazuje, że nic bardziej mylnego. Co gorsza, często samochody są sprzedawane w taki sposób, że nie dostajemy tego, czego oczekujemy. O co warto zapytać sprzedawcę lub mechanika, nim podejmie się decyzję do zakupie konkretnego modelu?
Biorąc auto w krótki wynajem, na powiedzmy 2 lata, większość problemów was ominie. Ale już 4-letni leasing może oznaczać, że przyjdzie taki moment, kiedy trzeba będzie zrobić większy serwis pogwarancyjny. Niekiedy zdarza się, że trzeba się borykać z drogą naprawą i jeszcze za nią zapłacić.
Inną kwestią jest zadowolenie z użytkowania. Słyszałem już różne historie o tym, że klient kupił auto, ale nie takie, jakie naprawdę chciał. Oto kilka przykładów.
Artykuł dostępny tylko dla zalogowanego użytkownika
Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.