Toyota RAV4 (2022) - ceny, silniki, dane techniczne

Najnowsze wcielenie popularnego SUV-a Toyoty jest w sprzedaży od roku 2019 i jest to piąta generacja tego modelu. Samochód oferowany obecnie występuje tylko i wyłącznie w nadwoziu pięciodrzwiowym.

Toyota Rav4 AdventureToyota Rav4 Adventure
Źródło zdjęć: © WP
Maciej Gomułka

Toyota RAV4 (2022) - silniki

Pod maską Toyoty RAV4 może pracować wyłącznie silnik benzynowy, który może być również wspomagany prądem. Prócz klasycznej hybrydy można zdecydować się na odmianę plug-in. Dostępne są wersje z napędem na przednią oś lub na cztery koła.

  • 2.0 175 KM – jednostka bez wspomagania prądem, dostępna zarówno ze skrzynią manualną, jak i automatyczną Direct Shift CVT. Ceny tej odmiany startują od 146 900 zł.
  • 2.5 218 KM oraz 222 KM – klasyczna hybryda zestawiona ze skrzynią e-CVT. Za taki samochód należy zapłacić przynajmniej 171 500 zł.
  • 2.5 306 KM – hybryda typu plug-in również współpracująca ze skrzynią automatyczną e-CVT. Cennik tej wersji otwiera kwota 239 900 zł.

Toyota RAV4 (2022) - podstawowe dane techniczne

Toyota RAV4 jest SUV-em klasy średniej, a jej wymiary to 4600 mm długości, 1855 mm szerokości i 1685 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi 2690 mm, natomiast średnica zawracania to 11,0 m.

Samochód waży 1910 kg, zaś jego dopuszczalna masa całkowita wynosi 2225 kg. Minimalna pojemność bagażnika to 490 litrów, natomiast kiedy złożymy siedzenia drugiego rzędu, to przestrzeń bagażowa zwiększa się do 1604 litrów.

Toyota RAV4 (2022) - wersje wyposażenia

  • Podstawową odmianą jest ACTIVE, której cena to 146 900 zł w przypadku najsłabszego silnika oraz skrzyni manualnej. Dopłata do przekładni automatycznej to 7 500 zł. 
  • Wyżej w cenniku znajduje się wersja COMFORT, za którą należy zapłacić 156 900 zł. W tym wypadku możemy już prócz podstawowego silnika wybrać mocniejszą hybrydę oraz napęd na cztery koła.
  • Następnym poziomem jest SELECTION za 192 800 zł. W przypadku tej odmiany nie ma możliwości zamówienia najsłabszego silnika.
  • Kolejna wersja to EXECUTIVE, za którą zapłacimy przynajmniej 199 300 zł w przypadku samochodu z napędem na przednią oś oraz 208 500 zł za wariant z napędem na cztery koła.
  • Paletę wersji zamyka odmiana ADVENTURE, która występuje tylko z napędem obu osi. Została wyceniona na 205 800 zł.

W chwili publikacji tego materiału na stronie producenta nie było specyfikacji wyposażeniowej hybrydy typu plug-in.

Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony