IAA Frankfurt 2011 znów z Toyotą FT-86 II i bez Subaru BRZ

To kolejne targi, na których odwiedzający mogą podziwiać nadal koncepcyjną Toyotę FT-86 II, japoński producent znów pokazuje prototyp i milczy na temat premiery wersji produkcyjnej. Sytuacja także powtarza się w przypadku bliźniaczego Subaru BRZ - znów pokazano makietę prezentującą układ napędowy.

Toyota FT-86 IIToyota FT-86 II
Rafał Warecki

To kolejne targi, na których odwiedzający mogą podziwiać nadal koncepcyjną Toyotę FT-86 II, japoński producent znów pokazuje prototyp i milczy na temat premiery wersji produkcyjnej. Sytuacja także powtarza się w przypadku bliźniaczego Subaru BRZ - znów pokazano makietę prezentującą układ napędowy.

Podczas targów we Frankfurcie wszyscy spodziewali się produkcyjnego auta sportowego od Toyoty i finalnego konceptu od Subaru, Japończycy jednak powtórzyli obrazek z Genewy, tylko zastosowali nieco inny kolor kredek.

Boxer Sports Car Architecture II
Boxer Sports Car Architecture II

Na stoisku Toyoty błyszczała miedziana FT-86 II, u Subaru postawiono żółtą makietę Boxer Sports Car Architecture II. Obydwa auta mają wykorzystywać ten sam układ napędowy oparty na wolnossącym, czterocylindrowym silniku przeciwsobnym o pojemności 2,0 litra z bezpośrednim wtryskiem paliwa D-4S. Moment obrotowy będzie trafiał na tylne koła, a samochody mają cechować się niską i świetnie rozdystrybuowaną masą własną. Pozostaje tylko czekać, jednak Subaru i Toyota powinny pamiętać, że tak prowadzona zabawa na dłuższą metę, może się po prostu znudzić.

  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
[1/10] Boxer Sports Car Architecture II Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik