Hyundai prawie kolekcjonerski...

Hyundai prawie kolekcjonerski...19.12.2009 06:30
Hyundai
Hyundai
Michal Grygier

Skąd to znamy. Kupujesz samochód z salonu i po opuszczeniu placu w zasadzie już tracisz jakieś 30 proc. wartości. Im dalej w las, tym gorzej... Jak to powstrzymać? Może, kupując Hyundai'a?

Skąd to znamy. Kupujesz samochód z salonu i po opuszczeniu placu w zasadzie już tracisz jakieś 30 proc. wartości. Im dalej w las, tym gorzej... Jak to powstrzymać? Może, kupując Hyundai'a?

Są marki, które szybciej i więcej tracą na wartości, są też takie, które warto pod tym względem kupować, gdyż nawet po kilku latach nie musimy się bać, że stracą zbyt dużo. Są też oczywiście auta kolekcjonerskie, zabytkowe, które z czasem zyskują na wartości...

Hyundai właśnie poinformował, że w tym temacie zdecydowanie poprawił swoje wyniki. Otóż, najmniejszy model i10, reprezentant segmentu A, zachowa 48% pierwotnej wartości po trzech latach użytkowania oraz przejechaniu 30 000 km.

Z kolei wartość rezydualna trzyletniego Hyundai i20 po przejechaniu 45 000 km wyniesie 51,8%. Bardzo dobrym wynikiem może pochwalić się także kompaktowy i30, wiodący model sprzedażowy Hyundai, który uzyskał jeden z najwyższych wyników w swoim segmencie. Po przejechaniu 90 000 km i upływie trzech lat samochód będzie wart 47% pierwotnej ceny. Hyundai i30 posiada 5-letnią gwarancję i jest najbardziej popularnym modelem Hyundai w Europie.

Czy to znaczy, że to wyśmienite wyniki? Raczej nie, to po prostu Hyundai wreszcie dołączył do niemieckich producentów...

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)