Przez ostatnią dekadę Hyundai wyraźnie pnie się w górę, kluczem do sukcesu koreańskiej marki jest przystosowywanie swoich aut do potrzeb "lokalnych" rynków zbytu. Firma otworzyła właśnie nową fabrykę, tym razem w mieście Hyderabad w Indiach.
Przez ostatnią dekadę Hyundai wyraźnie pnie się w górę, kluczem do sukcesu koreańskiej marki jest przystosowywanie swoich aut do potrzeb "lokalnych" rynków zbytu. Firma otworzyła właśnie nową fabrykę, tym razem w mieście Hyderabad w Indiach.
Całkowity koszt inwestycji zamknął się kwotą 25 milionów dolarów, czyli nie tak dużo jak można było przypuszczać. W ciągu 25 miesięcy powstał obiekt o łącznej powierzchni 18.400 metrów kwadratowych, który stanie się centrum rozwojowym dla małych aut z oferty koreańskiego producenta.
Początkowo w fabryce pracowało będzie 300 inżynierów, którzy będą współpracowali z oddziałami marki w Korei Południowej, Japonii, Niemczech oraz w Stanach Zjednoczonych. Obiekt jest oddalony o około 800 kilometrów od drugiej fabryki Hyundaia w Indiach, w mieście Chennai.
Miny gentlemanów ze zdjęciu mówią wszystko.
Źródło: Autoblog