Ford Mustang Geiger GT 820 (2016) - supermustang w cenie 911 Carrery S

Niemiecki tuner Geiger Cars po debiucie nowego Mustanga ma teraz pełne ręce roboty. Raz na kwartał musi przygotować coś specjalnego. Tym razem pomarańczowa bestia dostała pakiet aerodynamiczny i potężny zastrzyk mocy.

Choć na zdjęciu widzimy dwa samochody, bohaterem jest tutaj ciemnopomarańczowa sztuka.
Choć na zdjęciu widzimy dwa samochody, bohaterem jest tutaj ciemnopomarańczowa sztuka.
Marcin Łobodziński

02.04.2016 | aktual.: 02.10.2022 08:23

Już na pierwszy rzut oka widać, że samochód poddano modyfikacjom mającym na celu zwiększenie mocy.
Już na pierwszy rzut oka widać, że samochód poddano modyfikacjom mającym na celu zwiększenie mocy.
Po czym? Po braku kratki grilla, co ma sprawić, że zimne powietrze będzie trafiało do komory silnika w większych ilościach.
Po czym? Po braku kratki grilla, co ma sprawić, że zimne powietrze będzie trafiało do komory silnika w większych ilościach.
Trochę to ryzykowne jeździć bez żadnej kratki po drogach, wszak chłodnica do Mustanga nie jest pewnie tania. Za to samochód prezentuje się bez tego bardzo rasowo.
Trochę to ryzykowne jeździć bez żadnej kratki po drogach, wszak chłodnica do Mustanga nie jest pewnie tania. Za to samochód prezentuje się bez tego bardzo rasowo.
Pomaga w tym nie tylko stosowna ramka wlotu powietrza, ale także duży splitter. Oba elementy wykonano z kompozytu węglowego.
Pomaga w tym nie tylko stosowna ramka wlotu powietrza, ale także duży splitter. Oba elementy wykonano z kompozytu węglowego.
Dekoracją tylnej części jest spojler z tego samego materiału...
Dekoracją tylnej części jest spojler z tego samego materiału...
...nieco niżej umieszczono dokładkę zderzaka wyglądającą jak dyfuzor...
...nieco niżej umieszczono dokładkę zderzaka wyglądającą jak dyfuzor...
...a do kompletu dochodzą jeszcze progi.
...a do kompletu dochodzą jeszcze progi.
Nie obędzie się rzecz jasna bez nowych, kutych felg aluminiowych o średnicy 20 cali z oponami Michelin 255/35 R20 z przodu i 295/30 R20 z tyłu.
Nie obędzie się rzecz jasna bez nowych, kutych felg aluminiowych o średnicy 20 cali z oponami Michelin 255/35 R20 z przodu i 295/30 R20 z tyłu.
Jednak najważniejsze zmiany zaszły pod maską. Tu podrasowane 5.0 V8 z kompresorem, który wraz z innymi modyfikacjami silnika pozwala generować 820 KM przy 7300 obr./min oraz 759 Nm przy 6500 obr./min.
Jednak najważniejsze zmiany zaszły pod maską. Tu podrasowane 5.0 V8 z kompresorem, który wraz z innymi modyfikacjami silnika pozwala generować 820 KM przy 7300 obr./min oraz 759 Nm przy 6500 obr./min.
Jakby tego było mało, zastosowano w tylnej osi mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen z przełożeniem 3,73.
Jakby tego było mało, zastosowano w tylnej osi mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen z przełożeniem 3,73.
Kompletne auto od tunera wraz z lakierem jak na zdjęciu kosztuje 109 450 euro. Za te pieniądze na rynku niemieckim kupicie najwyżej Porsche 911 Carrera S z mocą mniejszą o 400 KM.
Kompletne auto od tunera wraz z lakierem jak na zdjęciu kosztuje 109 450 euro. Za te pieniądze na rynku niemieckim kupicie najwyżej Porsche 911 Carrera S z mocą mniejszą o 400 KM.
Źródło artykułu:WP Autokult
tuninggaleria zdjęćFord
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)