Ford Edge po faceliftingu wyceniony. Tylko pięć wersji

Odświeżony Ford Edge, podobnie jak Ford Mondeo, trafił już do polskich salonów i można go zamawiać. Auto można wybrać w jednej z pięciu wersji silnikowych i wyposażenia, więc oferta nie jest zbyt rozbudowana.

Ford Edge zyskał niemal całkowicie zmieniony pas przedni. Nie każdemu spodoba się jego łagodniejszy wygląd.Ford Edge zyskał niemal całkowicie zmieniony pas przedni. Nie każdemu spodoba się jego łagodniejszy wygląd.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

Nowy Ford Edge występuje w czterech standardach wyposażenia i z dwoma silnikami do wyboru. Z tym, że samego wyboru silnika – diesel 2.0 EcoBlue o mocy 190 KM lub 238 KM – można dokonać wyłącznie dla wersji Titanium. Podstawowa Trend może być wyposażona tylko w wersję 190 KM, natomiast wyższe standardy ST Line i Vignale dostępne są tylko z mocniejszym silnikiem.

Ford Edge (2019)
Ford Edge (2019) © fot. mat. prasowe

Cena tego samochodu startuje od poziomu 171 260 zł. Trend jest wyposażony w skrzynię manualną. Wyższa wersja Titanium kosztuje 184 860 zł, a odmiana 238-konna z ośmiobiegowym automatem 204 910 zł.

Sportowo stylizowana odmiana ST-Line to wydatek 202 060 zł, natomiast ekskluzywna Vignale - 207 360 zł. Każdy z wymienionych samochodów ma standardowo napęd AWD z tylną osią dołączaną automatycznie za pomocą wielopłytkowego sprzęgła hydraulicznego, sterowanego elektronicznie.

Ford Edge (2019)
Ford Edge (2019) © fot. mat. prasowe

Warto zauważyć, że zmiany wizualne Edge'a są znacznie dalej posunięte niż w przypadku Mondeo, które bazuje na tej samej technice. Mocno złagodzono wygląd przedniego pasa, zmniejszono ogromny wcześniej grill.

Wybrane dla Ciebie

Najsłynniejsza Mazda w Polsce na sprzedaż. Hanka z "M jak Miłość" wjechała nią w kartony
Najsłynniejsza Mazda w Polsce na sprzedaż. Hanka z "M jak Miłość" wjechała nią w kartony
Niemal każdy miał taki gadżet w PRL. Teraz przedmiot może wrócić do łask
Niemal każdy miał taki gadżet w PRL. Teraz przedmiot może wrócić do łask
Te silniki lepiej omijaj. Francuzi się nie popisali
Te silniki lepiej omijaj. Francuzi się nie popisali
Test opon zimowych 2025 GTÜ. Zaskoczenie na dole stawki
Test opon zimowych 2025 GTÜ. Zaskoczenie na dole stawki
Kierunkowskaz na skrzyżowaniu łamanym. Kierowcy często się gubią
Kierunkowskaz na skrzyżowaniu łamanym. Kierowcy często się gubią
Warszawa pod lupą. Sprawdzą skuteczność strefy czystego transportu
Warszawa pod lupą. Sprawdzą skuteczność strefy czystego transportu
Tyle zapłacimy za paliwo w przyszłym tygodniu. Są prognozy
Tyle zapłacimy za paliwo w przyszłym tygodniu. Są prognozy
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Aston Martin DB12 S. Kiedy wiele to wciąż za mało
Aston Martin DB12 S. Kiedy wiele to wciąż za mało
Masz auto jednej z tych pięciu marek? Licz się z kontrolą drogową
Masz auto jednej z tych pięciu marek? Licz się z kontrolą drogową
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Tankujesz paliwo E10? Badania pokazują, że tylko pogarsza sprawę
Tankujesz paliwo E10? Badania pokazują, że tylko pogarsza sprawę