Fiat Tipo z pełnym cennikiem na rok 2021. Po liftingu jest drożej

Fiat Tipo po faceliftingu doczekał się szczegółowego polskiego cennika. W ofercie pojawiły się nowe wersje i silniki. Auto nadal jest atrakcyjną propozycją dla szukających taniego kompaktu, ale o wyjątkowo niskich cenach można niestety zapomnieć.

Za wersję Cross trzeba zapłacić minimum 78 700 zł.Za wersję Cross trzeba zapłacić minimum 78 700 zł.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Tipo, szczególnie w wersji Sedan zdobyło serca Polaków niskimi cenami. Bazową odmianę można było bez problemu kupić za mniej niż 50 tys. złotych (kilka lat temu nawet poniżej 45 tys. zł). Niestety auta sukcesywnie drożeją i Tipo nie jest tu wyjątkiem. Przy okazji liftingu Fiat zauważalnie podniósł ceny. Najtańsze wydanie kosztuje teraz 55 700 zł.

Auto tak jak dotychczas jest dostępne z nadwoziem typu sedan, kombi i hatchback. Do oferty dołączyła także bazująca na hatchbacku, uterenowiona odmiana Cross, która może być alternatywą dla droższych crossoverów. Tym, co zwraca uwagę, jest duża dywersyfikacja oferty. Każde nadwozie występuje w parze z innymi silnikami. Szczegóły prezentujemy poniżej:

Fiat Tipo (2021) - ceny minimalne wersji silnikowych z podziałem na rodzaje nadwozia:

Sedan:

  • 1.4 Fire 95 KM - od 55 700 zł
  • 1.0 T3 Turbo 100 KM - od 60 700 zł
  • 1.3 Diesel MultiJet 95 KM - od 68 700 zł
  • 1.6 Diesel MultiJet 130 KM - od 78 700 zł

Hatchback:

  • 1.4 Fire 95 KM - od 61 700 zł
  • 1.0 T3 Turbo 100 KM - od 66 700 zł
  • 1.3 Diesel MultiJet 95 KM - od 74 700 zł
  • 1.6 Diesel MultiJet 130 KM - od 84 700 zł

Kombi SW:

  • 1.0 T3 Turbo 100 KM - od 72 700 zł
  • 1.3 Diesel MultiJet 95 KM - od 80 700 zł
  • 1.6 Diesel MultiJet 130 KM - od 90 700 zł

Cross:

  • 1.0 T3 Turbo 100 KM - od 78 700 zł
  • 1.3 Diesel MultiJet 95 KM - od 86 700 zł
  • 1.6 Diesel MultiJet 130 KM - od 90 700 zł

W przypadku hatchbacka i sedana klienci mogą wybierać spośród 4 wersji wyposażenia: Tipo Classic, Tipo, City Life i Life. W kombi nie dostaniemy odmiany Classic, a w przypadku Crossa są tylko 2 wersje: City Cross i Cross.

Z racji, że Tipo nadal jest dość budżetową konstrukcją, nie ma co liczyć na przesadnie bogate wyposażenie, ale biorąc pod uwagę ceny wersji podstawowych lista udogodnień jest dość przyzwoita. Znajdziemy tam wszystko, co powinno znaleźć się w prostym kompakcie.

Fiat Tipo (2021) - wersje wyposażenia:

  • Tipo Classic - od 55 700 - standardowo m.in. klimatyzacja manualna, wielofunkcyjna kierownica, radio Uconnect z Bluetooth, felgi stalowe 15 cali
  • Tipo - od 60 700 zł - dodatkowo m.in. asystent pasa ruchu, ogranicznik prędkości z rozpoznawaniem znaków drogowych, system wykrywania zmęczenia kierowcy, regulacja wysokości fotela kierowcy, radio cyfrowe DAB
  • City Life - od 66 700 zł - dodatkowo m.in. światła do jazdy dziennej LED, tarcze hamulcowe z tyłu, kierownica i gałka zmiany biegów wykończona skórą, elektrycznie sterowane lusterka, multimedia z 7-calowym ekranem dotykowym, felgi 16 cali
  • Life - od 72 700 zł - dodatkowo m.in. satynowe listwy ozdobne, tylne czujniki parkowania, elektrycznie sterowane szyby z tyłu, podgrzewane lusterka, podłokietnik,
  • City Cross - od 78 700 zł - m.in. klimatyzacja manualna, elektrycznie sterowane lusterka, system start&stop, tylne światła LED, Android Auto i Apple CarPlay, 16-calowe felgi stalowe w kolorze czarny mat
  • Cross - od 84 700 zł - dodatkowo m.in. autonomiczny hamulec awaryjny, asystent świateł drogowych, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego, adaptacyjny tempomat, przednie światła Full LED, przyciemniane szyby
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇