Fiat rozpoczyna kampanię w USA [wideo]

Koncern Fiata rozpoczął inwazję na rynek Ameryki Północnej. Pierwszym wysłannikiem do Stanów Zjednoczonych jest europejski hit produkowany w Tychach, Fiat 500. Jak włoski koncern promuje swoje najmniejsze dziecko za oceanem?

Fiat 500
Fiat 500
Bartosz Pokrzywiński

23.11.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:49

Koncern Fiata rozpoczął inwazję na rynek Ameryki Północnej. Pierwszym wysłannikiem do Stanów Zjednoczonych jest europejski hit produkowany w Tychach, Fiat 500. Jak włoski koncern promuje swoje najmniejsze dziecko za oceanem?

W Internecie pojawił się dość długi film reklamowy (1:47), który najprawdopodobniej w nieco zmienionej formie, pocięty na różne części,będzie często puszczany w lokalnych stacjach telewizyjnych. Fiat nie ma przed sobą łatwej drogi, dlatego też żeby 500 miała w Stanach trochę łatwiej, Włosi wprowadzili kilka drobnych zmian.

Należą do nich między innymi większe fotele, które oficjalnie mają być bardziej komfortowe, światła obrysowe, systemy pozwalające obniżyć spalanie oraz cupholdery w rozmiarach XXL - na ogromne mleczne szejki z McDonald's. Auto będzie sprzedawane w Ameryce Północnej wyłącznie z jednym silnikiem.

Mowa o czterocylindrowej benzynowej jednostce 1,4 MultiAir, która produkuje 101 koni mechanicznych. Motor ten ma być sprzężony z manualną skrzynią biegów albo z 6-biegowym automatem, na który najprawdopodobniej zdecyduje się większość klientów.

Zobaczmy, jak wygląda film reklamowy przygotowany przez Fiata.

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)