Fiat 500 by Gucci i rosyjska supermodelka
Fiat wie, jak przykuć uwagę. Właśnie wypuścił na rynek limitowaną serię pięćsetki by Gucci, którą reklamuje supermodelka.
19.05.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:47
Twarzą (i nogami) fiatowskiej kampanii reklamowej serii specjalnej Fiata 500 by Gucci jest rosyjska topmodelka Natalia Siergiejewna Polewszczikowa, w świecie mody znana lepiej jako Nataly Poly. Nasza piękna wschodnia sąsiadka uroczo i seksownie wyszła na zdjęciach reklamujących fiatowskiego malucha, a już niedługo świat obiegną kolejne zdjęcia i spot reklamowy.
A teraz trochę o samochodzie. Fiat 500 by Gucci po raz pierwszy został pokazany w marcu w Genewie. Samochód powstał, by uczcić 150-lecie włoskiego zjednoczenia oraz 90. urodziny marki Gucci. Do sprzedaży we Włoszech auto trafiło 1 kwietnia, a jego bazowa cena wynosi 17 tys. euro. Już niedługo, 1 czerwca, Fiat rozpocznie sprzedaż tej wersji pięćsetki w całej Europie. Seria limitowana dostępna będzie do końca tego roku.
Fiat 500 by Gucci oczywiście nie przeszedł żadnych zmian technologicznych czy silnikowych. Zmodyfikowano tylko jego wnętrze i kolory. Dostępne są dwie wersje - czarne nadwozie z chromowanymi detalami łączy się z czarno-białym wnętrzem, a nadwozie w kolorze białym występuje w połączeniu z satynowymi dodatkami i wnętrzem w melanżu kości słoniowej i czerni. Oczywiście nietrudno znaleźć sporo elementów sygnowanych logo Gucciego.
Źródło: Carscoop