Fiat 500 Abarth - niegrzeczna reklama dla USA [wideo]

Niedawno pisaliśmy o problemach Fiata 500 na amerykańskim rynku. Naszą uwagę przykuło to, że jest on promowany za oceanem głównie jako auto dla pań, za sprawą reklamy z Jennifer Lopez. Przyszedł czas na zainteresowanie nim panów.

Reklama - Fiat Abarth 500 USA
Reklama - Fiat Abarth 500 USA
Mariusz Zmysłowski

17.11.2011 | aktual.: 12.10.2022 12:58

Niedawno pisaliśmy o problemach Fiata 500 na amerykańskim rynku. Naszą uwagę przykuło to, że jest on promowany za oceanem głównie jako auto dla pań, za sprawą reklamy z Jennifer Lopez. Przyszedł czas na zainteresowanie nim panów.

Reklama przedstawiona podczas targów samochodowych w Los Angeles pokazuje Fiata 500 Abarth jako małe, ale bardzo zadziorne auto. By przyciągnąć uwagę mężczyzn, włoski producent w spocie reklamowym nie tylko prezentuje znakomity samochód, ale również uwodzi z drobną pomocą pięknej kobiety. Czy taka zachęta pomoże Fiatowi zwiększyć sprzedaż swojego miejskiego malucha?

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)