Jasne jest, że gwiazdy filmowe nie mogą pojawić się przed wejściem na galę w byle czym. Jakie powinno być auto obsługujące festiwal filmowy w Wenecji? Z pewnością włoskie, stylowe i nietuzinkowe. A co nim będzie?
Lancia. Producent przekaże 30 samochodów Delta Executive na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Marka lubi tego typu akcje. Wcześniej Lancia Delta Executive została wybrana oficjalnym samochodem 9. Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbył się w dniach 11-13 grudnia 2008 w Paryżu.
Korzystali z niego również przedstawiciele międzynarodowych władz w czasie niedawno zakończonego szczytu G8 w mieście L'Aquila we Włoszech.
Podczas Festiwalu Filmowego auta dostarczone przez Lancię posłużą do przewożenia ważnych osobistości i gwiazd kina z weneckiego Lido na czerwony dywan w głównym miejscu wydarzeń.
Po sukcesie pierwszych dwóch edycji powraca Lancia Cafe: przyjazne miejsce spotkań znajdujące się na tarasie Hotelu Excelsior w weneckim Lido, gdzie uczestnicy Festiwalu w otoczeniu w wyszukanym i odprężającym stylu będą mogli spotykać się w czasie aperitifu.
Należy zaznaczyć, że ekskluzywne Lancia Cafe powraca z przestronniejszymi, klimatyzowanymi pomieszczeniami, stając się tym samym idealnym miejscem do przeprowadzania wywiadów z reżyserami i aktorami oraz spotkań artystów, producentów i dziennikarzy.
W czasie Festiwalu w Lancia Cafe odbywać się będą spotkania, zorganizowane zarówno przez markę Lancia, jak i przez inne firmy czy instytucje.
Lancia, jako sponsor 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmów w Wenecji potwierdza wybór kina jako środka kulturowej ekspresji, według producenta, miejsca do idealnego zidentyfikowania się z klasą i wartościami marki.
"Dzięki doświadczeniom ubiegłych lat, Lancia wciąż podąża śladem kina, ponieważ oznacza to klasę i entuzjazm, tradycję i nowoczesność, elegancję i temperament - potwierdza Olivier François, dyrektor generalny Lancia Automobiles.
„To idealne współdziałanie - projekt kreowany przez kino, który łączy siódmą sztukę z naszą marką. Kino stanowi część naszego komunikowania się/naszej ekspresji, nie tylko w wydarzeniach, ale również w reklamie. O tym dobitnie świadczą kampanie reklamowe ostatnich lat oraz znaczące przedsięwzięcie, w których Lancia Delta stała się gwiazdą międzynarodowego kina dzięki swojej rewolucyjnej grze na planie filmu Anioły i Demony".
Pamiętacie, Lancia angażowała się również w inne projekty, które raz wychodziły, raz nie.
Richard Gere i reklama z Tybetem w tle...