DS 3 - kolejny lifting francuskiego supermini

Citroën DS3 produkowany był od roku 2009. W 2014 przeszedł lifting, który nieco odświeżył jego wygląd, ale nie ingerował przy tym w drastyczny sposób w kluczowe elementy stylistyczne tego pojazdu. Teraz, przechodząc już do końca pod skrzydła nowej marki DS, model 3 został pozbawiony grilla z wkomponowanym szewronem.

Francuski rywal Mini został przemodelowany minimalnie, ale mimo to, z dużym wpływem na jego wygląd. Zmiana grilla jest w tym przypadku bardzo znacząca. Czy wyszła na dobre - to pozostawiamy waszej ocenie. Bez względu na werdykt, trudno tu nie zauważyć podobieństwa z pasami przednimi nowych Audi - w tym Q7 i Q3. Aluminiowa obudowa grilla w charakterystycznym kształcie jest bardzo zbliżona do tego, co znamy z gamy niemieckiego producenta.Francuski rywal Mini został przemodelowany minimalnie, ale mimo to, z dużym wpływem na jego wygląd. Zmiana grilla jest w tym przypadku bardzo znacząca. Czy wyszła na dobre - to pozostawiamy waszej ocenie. Bez względu na werdykt, trudno tu nie zauważyć podobieństwa z pasami przednimi nowych Audi - w tym Q7 i Q3. Aluminiowa obudowa grilla w charakterystycznym kształcie jest bardzo zbliżona do tego, co znamy z gamy niemieckiego producenta.
Mariusz Zmysłowski
Pod maską DS 3 będzie pracować zestaw sześciu jednostek benzynowych i dwóch diesli. Silniki o zapłonie iskrowym to 1,2-litrowe, silniki PureTech w wersjach wolnossących i z turbodoładowaniem. Będą one rozwijać 82, 110 i 130 KM. Czterocylindrowy motor 1.6 ma być oferowany w dwóch wersjach: 163-konnej oraz 208-konnej. Druga z nich pojawi się w DS 3 Performance, który zastąpi DS3 Racing. Sportowy wariant będzie teraz oferowany nie tylko w wersji hatchback, ale również w kabriolecie.
Pod maską DS 3 będzie pracować zestaw sześciu jednostek benzynowych i dwóch diesli. Silniki o zapłonie iskrowym to 1,2-litrowe, silniki PureTech w wersjach wolnossących i z turbodoładowaniem. Będą one rozwijać 82, 110 i 130 KM. Czterocylindrowy motor 1.6 ma być oferowany w dwóch wersjach: 163-konnej oraz 208-konnej. Druga z nich pojawi się w DS 3 Performance, który zastąpi DS3 Racing. Sportowy wariant będzie teraz oferowany nie tylko w wersji hatchback, ale również w kabriolecie.
Oba silniki wysokoprężne będą miały pojemność 1,6 l. Motory BlueHDI mają być oferowane w wersji 100- i 120-konnej.
Oba silniki wysokoprężne będą miały pojemność 1,6 l. Motory BlueHDI mają być oferowane w wersji 100- i 120-konnej.
Wewnątrz DS 3 pojawił się system Apple CarPlay oraz MirrorLink. Jego obsługa odbywa się przez 7-calowy ekran dotykowy. Standardem w wersji podstawowej będzie teraz Active City Brake, który nie tylko zapewni lepsze bezpieczeństwo, ale także zwiększy szanse DS 3 na zdobycie wysokich not w testach zderzeniowych Euro NCAP.
Wewnątrz DS 3 pojawił się system Apple CarPlay oraz MirrorLink. Jego obsługa odbywa się przez 7-calowy ekran dotykowy. Standardem w wersji podstawowej będzie teraz Active City Brake, który nie tylko zapewni lepsze bezpieczeństwo, ale także zwiększy szanse DS 3 na zdobycie wysokich not w testach zderzeniowych Euro NCAP.
Marka DS będzie teraz oferować w 3 więcej możliwości personalizacji, niż kiedykolwiek wcześniej. W katalogu tego auta istnieje 78 kombinacji kolorów dolnej i górnej części nadwozia. Hatchback ma w cenniku 10 różnych wzorów naklejek na dach, a odmiana kabriolet dysponuje 4 wersjami materiału. DS 3 ma w ofercie aż 15 typów felg aluminiowych.
Marka DS będzie teraz oferować w 3 więcej możliwości personalizacji, niż kiedykolwiek wcześniej. W katalogu tego auta istnieje 78 kombinacji kolorów dolnej i górnej części nadwozia. Hatchback ma w cenniku 10 różnych wzorów naklejek na dach, a odmiana kabriolet dysponuje 4 wersjami materiału. DS 3 ma w ofercie aż 15 typów felg aluminiowych.
DS 3 pojawi się na rynku europejskim w lutym. Kilka miesięcy później dołączy do niego DS 3 Performance.
DS 3 pojawi się na rynku europejskim w lutym. Kilka miesięcy później dołączy do niego DS 3 Performance.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Wybrane dla Ciebie
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇