DS 3 - kolejny lifting francuskiego supermini

Citroën DS3 produkowany był od roku 2009. W 2014 przeszedł lifting, który nieco odświeżył jego wygląd, ale nie ingerował przy tym w drastyczny sposób w kluczowe elementy stylistyczne tego pojazdu. Teraz, przechodząc już do końca pod skrzydła nowej marki DS, model 3 został pozbawiony grilla z wkomponowanym szewronem.

Francuski rywal Mini został przemodelowany minimalnie, ale mimo to, z dużym wpływem na jego wygląd. Zmiana grilla jest w tym przypadku bardzo znacząca. Czy wyszła na dobre - to pozostawiamy waszej ocenie. Bez względu na werdykt, trudno tu nie zauważyć podobieństwa z pasami przednimi nowych Audi - w tym Q7 i Q3. Aluminiowa obudowa grilla w charakterystycznym kształcie jest bardzo zbliżona do tego, co znamy z gamy niemieckiego producenta.Francuski rywal Mini został przemodelowany minimalnie, ale mimo to, z dużym wpływem na jego wygląd. Zmiana grilla jest w tym przypadku bardzo znacząca. Czy wyszła na dobre - to pozostawiamy waszej ocenie. Bez względu na werdykt, trudno tu nie zauważyć podobieństwa z pasami przednimi nowych Audi - w tym Q7 i Q3. Aluminiowa obudowa grilla w charakterystycznym kształcie jest bardzo zbliżona do tego, co znamy z gamy niemieckiego producenta.
Mariusz Zmysłowski
Pod maską DS 3 będzie pracować zestaw sześciu jednostek benzynowych i dwóch diesli. Silniki o zapłonie iskrowym to 1,2-litrowe, silniki PureTech w wersjach wolnossących i z turbodoładowaniem. Będą one rozwijać 82, 110 i 130 KM. Czterocylindrowy motor 1.6 ma być oferowany w dwóch wersjach: 163-konnej oraz 208-konnej. Druga z nich pojawi się w DS 3 Performance, który zastąpi DS3 Racing. Sportowy wariant będzie teraz oferowany nie tylko w wersji hatchback, ale również w kabriolecie.
Pod maską DS 3 będzie pracować zestaw sześciu jednostek benzynowych i dwóch diesli. Silniki o zapłonie iskrowym to 1,2-litrowe, silniki PureTech w wersjach wolnossących i z turbodoładowaniem. Będą one rozwijać 82, 110 i 130 KM. Czterocylindrowy motor 1.6 ma być oferowany w dwóch wersjach: 163-konnej oraz 208-konnej. Druga z nich pojawi się w DS 3 Performance, który zastąpi DS3 Racing. Sportowy wariant będzie teraz oferowany nie tylko w wersji hatchback, ale również w kabriolecie.
Oba silniki wysokoprężne będą miały pojemność 1,6 l. Motory BlueHDI mają być oferowane w wersji 100- i 120-konnej.
Oba silniki wysokoprężne będą miały pojemność 1,6 l. Motory BlueHDI mają być oferowane w wersji 100- i 120-konnej.
Wewnątrz DS 3 pojawił się system Apple CarPlay oraz MirrorLink. Jego obsługa odbywa się przez 7-calowy ekran dotykowy. Standardem w wersji podstawowej będzie teraz Active City Brake, który nie tylko zapewni lepsze bezpieczeństwo, ale także zwiększy szanse DS 3 na zdobycie wysokich not w testach zderzeniowych Euro NCAP.
Wewnątrz DS 3 pojawił się system Apple CarPlay oraz MirrorLink. Jego obsługa odbywa się przez 7-calowy ekran dotykowy. Standardem w wersji podstawowej będzie teraz Active City Brake, który nie tylko zapewni lepsze bezpieczeństwo, ale także zwiększy szanse DS 3 na zdobycie wysokich not w testach zderzeniowych Euro NCAP.
Marka DS będzie teraz oferować w 3 więcej możliwości personalizacji, niż kiedykolwiek wcześniej. W katalogu tego auta istnieje 78 kombinacji kolorów dolnej i górnej części nadwozia. Hatchback ma w cenniku 10 różnych wzorów naklejek na dach, a odmiana kabriolet dysponuje 4 wersjami materiału. DS 3 ma w ofercie aż 15 typów felg aluminiowych.
Marka DS będzie teraz oferować w 3 więcej możliwości personalizacji, niż kiedykolwiek wcześniej. W katalogu tego auta istnieje 78 kombinacji kolorów dolnej i górnej części nadwozia. Hatchback ma w cenniku 10 różnych wzorów naklejek na dach, a odmiana kabriolet dysponuje 4 wersjami materiału. DS 3 ma w ofercie aż 15 typów felg aluminiowych.
DS 3 pojawi się na rynku europejskim w lutym. Kilka miesięcy później dołączy do niego DS 3 Performance.
DS 3 pojawi się na rynku europejskim w lutym. Kilka miesięcy później dołączy do niego DS 3 Performance.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne