DS 3 Cabrio Performance (2016) - hot hatch z wiatrem we włosach

Do gamy najmniejszego modelu francuskiej marki DS dołączyła wyjątkowo interesująca odmiana. Jest to 3 Cabrio Performance, czyli prawdziwy hot hatch, ale w wersji otwartej.

Tak nietypowych samochodów nie ma na rynku wiele. Mamy tu do czynienia z samochodem po pierwsze - stylowym, po drugie - bardzo mocnym jak na swój segment i po trzecie - dostarczającym dodatkowe wrażenia z jazdy z otwartym dachem.Tak nietypowych samochodów nie ma na rynku wiele. Mamy tu do czynienia z samochodem po pierwsze - stylowym, po drugie - bardzo mocnym jak na swój segment i po trzecie - dostarczającym dodatkowe wrażenia z jazdy z otwartym dachem.
Mariusz Zmysłowski
Przypomnijmy, że wersja Performance zastąpiła odmianę Racing po tym, jak DS 3 stał się po prostu DS-em z Citorëna. Auto postradało bardzo zgrabną i pasującą atrapę chłodnicy z szewronem. Zyskało za to trochę koni mechanicznych.
Przypomnijmy, że wersja Performance zastąpiła odmianę Racing po tym, jak DS 3 stał się po prostu DS-em z Citorëna. Auto postradało bardzo zgrabną i pasującą atrapę chłodnicy z szewronem. Zyskało za to trochę koni mechanicznych.
Ostatnie wcielenie Citroëna, czyli poliftingowe, ale jeszcze z szewronem, dysponowało mocą 203 KM. Jak jeździła ta wersja przekonaliśmy się w naszym niedawnym teście.
Ostatnie wcielenie Citroëna, czyli poliftingowe, ale jeszcze z szewronem, dysponowało mocą 203 KM. Jak jeździła ta wersja przekonaliśmy się w naszym niedawnym teście.
Teraz 1,6-litrowy motor benzynowy z turbodoładowaniem, stosowany w DS 3 Performance rozwija 5 KM więcej, czyli 208 KM. Co więcej, moc z niego trafia na koła przez 6-biegową przekładnię ręczna oraz szperę Torsen.
Teraz 1,6-litrowy motor benzynowy z turbodoładowaniem, stosowany w DS 3 Performance rozwija 5 KM więcej, czyli 208 KM. Co więcej, moc z niego trafia na koła przez 6-biegową przekładnię ręczna oraz szperę Torsen.
DS ma więc do zaproponowania coś naprawdę ciekawego w świecie hot hatchów. Mamy tu samochód nie tylko szybki, który z pewnością nie jest tylko królem prostych, ale także wóz o nietuzinkowym wyglądzie i otwartym nadwoziu. Moc wrażeń w ciepłe dni gwarantowana.
DS ma więc do zaproponowania coś naprawdę ciekawego w świecie hot hatchów. Mamy tu samochód nie tylko szybki, który z pewnością nie jest tylko królem prostych, ale także wóz o nietuzinkowym wyglądzie i otwartym nadwoziu. Moc wrażeń w ciepłe dni gwarantowana.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne