Dacia wyceniła Sandero po liftingu. Wciąż jest tanio

Dacia Sandero przeszła niedawno modernizację obejmującą zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i gamie napędów, co wyraźnie uatrakcyjniło ofertę. A jak prezentują się ceny?

Nowa Dacia Sandero StepwayNowa Dacia Sandero Stepway
Źródło zdjęć: © materiały prasowe | Dacia
Aleksander Ruciński

Nowa Dacia Sandero - co się zmieniło?

Odświeżone Sandero poznacie przede wszystkim po detalach, takich jak zmieniona grafika sygnatura świetlna reflektorów i tylnych lamp, wyraźniejsze przetłoczenia nadwozia czy zmieniona kolorystyka. W kabinie natomiast poprawiono materiały wykończeniowe i wzbogacono wyposażenie. Nawet w odmianie Essential dostaniemy pakiet systemów wsparcia czy tempomat, a multimedia bogatszych wariantach mają 10-calowy ekran.

Spore zmiany zaszły też w gamie napędów. Podstawowy, litrowy silnik TCe 100 ma teraz 100 KM mocy zamiast 90, a w wersji Stepway nawet 110 KM. Chętni na zasilanie gazem mogą natomiast zdecydować się na nową jednostkę 1.2 Eco-G 120 dostępną zarówno z przekładnią manualną, jak i 6-biegowym automatem.

Dacia Sandero - Stworzona pod LPG

Nowa Dacia Sandero - ceny minimalne wersji napędowych

  • TCe 100 M6 - od 63 900 zł
  • TCe 110 M6 - od 71 700 zł (Stepway)
  • Eco-G 120 M6 - od 68 000 zł
  • Eco-G 120 EDC6 - od 74 900 zł

Poza czterema opcjami napędu do wyboru jest też sześć linii wyposażenia - trzy dla standardowego nadwozia i trzy dla podwyższonego Stepwaya. Szczegóły poniżej.

Nowa Dacia Sandero
Nowa Dacia Sandero © materiały prasowe

Nowa Dacia Sandero - ceny i wyposażenie

Essential - od 63 900 zł - standardowo m.in. elektrycznie sterowane szyby z przodu, system multimedialny Dacia Media Control, system kontroli i utrzymania pasa ruchu, asystent wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych, tempomat i ogranicznik prędkości, stalowe obręcze kół w rozmiarze 15 cali,

Expression - od 68 000 zł - Essential + dodatkowo m.in. klimatyzacja manualna, światła przeciwmgłowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, szyby tylne sterowane elektrycznie, multimedia z 10-calowym ekranem, czujniki parkowania z tyłu

Journey - od 73 600 zł - Expression + dodatkowo m.in. 16-calowe felgi, czujniki parkowania z przodu, kamera cofania, monitorowanie martwego pola, klimatyzacja automatyczna, dostęp bezkluczykowy,


Stepway Essential - od 71 700 zł - standardowo m.in. klimatyzacja manualna, tempomat, elektrycznie sterowane szyby z przodu, asystent wspomagania nagłego hamowania, asystent utrzymania pasa ruchu,

Stepway Expression - od 76 400 zł - Stepway Essential + dodatkowo m.in. 16-calowe felgi, kamera cofania, światła przeciwmgłowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, tylne szyby sterowane elektrycznie, multimedia z 10-calowum ekranem, czujniki parkowania z tyłu,

Stepway Extreme - od 89 400 zł - Stepway Expression + dodatkowo m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, funkcja Extented Grip, czujniki parkowania z przodu,

Nowa Dacia Sandero
Nowa Dacia Sandero © materiały prasowe
Wybrane dla Ciebie
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pięciokrotna podwyżka. Rząd podał nową cenę kursu dla kierowców
Pięciokrotna podwyżka. Rząd podał nową cenę kursu dla kierowców
List wygląda jak przekręt. To nie oszustwo, a zapłaty nie unikniesz
List wygląda jak przekręt. To nie oszustwo, a zapłaty nie unikniesz
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zauważyła go u 20-latka
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zauważyła go u 20-latka
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯