Czy spodoba się klientom? Kolejne testy BMW serii 3 GT 

Kolejny raz przyłapano nowy model bawarskiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że jest to już ostatnia faza testów.

Obraz
Piotr Wereszczyński

Wśród fanów motoryzacji mocno wrzało, gdy BMW pokazywało modele X6 i 5 GT. Projektanci nie bali się puścić nieco wodzy fantazji i zaczęli pokazywać samochody, które nie wszystkim się spodobały. Już niedługo dołączą do nich nowe konstrukcje, a wśród nich m. in. seria 3 GT. Samochody, które BMW nazywa w ten sposób są dość luźno spokrewnione. Zachowując tą samą numerację oraz przejmując większość elementów wnętrza otrzymujemy auto dużo większe, wygodniejsze, a przy tym bardzo ciekawe stylistycznie (co nie zawsze znaczy ładne).

Mniejszego brata 5 GT widzimy nie po raz pierwszy. Testy odbywały się już kilkukrotnie, co świadczy o zaawansowaniu prac. Samochód ponownie jest większy, zgodnie z oczekiwaniami. Linia dachu opada dość leniwie, skutkiem czego ponownie (tak, jak w 5 GT i X6) będzie zapewne tragiczna widoczność do tyłu. Maskowania wciąż jest dość dużo lecz widać, że od grudnia zmian stylistycznych nie wprowadzono.

Wiadomo więcej o silnikach. Jako, że jest to GT, producent zrezygnuje zapewne ze słabszych silników. Póki co mówi się o 3 jednostkach: 2 benzynowych i dieslu. Słabsza benzyna, to 2-litrowy silnik wspomagany przez turbosprężarkę osiągający 245 KM i 350 Nm. Mocniejsza jednostka to 3-litrowa wolnossąca rzędowa szóstka, generująca 306 KM. Dwulitrowy diesel będzie występował w dwóch wariantach mocy: 163 i 184 KM. Biorąc pod uwagę większą masę samochodu względem wersji sedan należy przypuszczać, że BMW 335i GT będzie przyspieszać od 0 do 100 km/h w nieco poniżej 6 sekund (limuzyna osiąga setkę w 5,5 s.).

Obraz

Nowy model BMW GT to kolejny kontrowersyjny projekt, na którym bardzo zależy producentowi. Celuje w zamożniejszych użytkowników, którzy wysoko cenią sobie indywidualny charakter samochodów. Czy zdobędzie klientów? Dowiemy się niestety dopiero w 2013 roku.[block position="inside"]6366[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟