Czy spodoba się klientom? Kolejne testy BMW serii 3 GT 

Kolejny raz przyłapano nowy model bawarskiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że jest to już ostatnia faza testów.

Obraz
Piotr Wereszczyński

Wśród fanów motoryzacji mocno wrzało, gdy BMW pokazywało modele X6 i 5 GT. Projektanci nie bali się puścić nieco wodzy fantazji i zaczęli pokazywać samochody, które nie wszystkim się spodobały. Już niedługo dołączą do nich nowe konstrukcje, a wśród nich m. in. seria 3 GT. Samochody, które BMW nazywa w ten sposób są dość luźno spokrewnione. Zachowując tą samą numerację oraz przejmując większość elementów wnętrza otrzymujemy auto dużo większe, wygodniejsze, a przy tym bardzo ciekawe stylistycznie (co nie zawsze znaczy ładne).

Mniejszego brata 5 GT widzimy nie po raz pierwszy. Testy odbywały się już kilkukrotnie, co świadczy o zaawansowaniu prac. Samochód ponownie jest większy, zgodnie z oczekiwaniami. Linia dachu opada dość leniwie, skutkiem czego ponownie (tak, jak w 5 GT i X6) będzie zapewne tragiczna widoczność do tyłu. Maskowania wciąż jest dość dużo lecz widać, że od grudnia zmian stylistycznych nie wprowadzono.

Wiadomo więcej o silnikach. Jako, że jest to GT, producent zrezygnuje zapewne ze słabszych silników. Póki co mówi się o 3 jednostkach: 2 benzynowych i dieslu. Słabsza benzyna, to 2-litrowy silnik wspomagany przez turbosprężarkę osiągający 245 KM i 350 Nm. Mocniejsza jednostka to 3-litrowa wolnossąca rzędowa szóstka, generująca 306 KM. Dwulitrowy diesel będzie występował w dwóch wariantach mocy: 163 i 184 KM. Biorąc pod uwagę większą masę samochodu względem wersji sedan należy przypuszczać, że BMW 335i GT będzie przyspieszać od 0 do 100 km/h w nieco poniżej 6 sekund (limuzyna osiąga setkę w 5,5 s.).

Obraz

Nowy model BMW GT to kolejny kontrowersyjny projekt, na którym bardzo zależy producentowi. Celuje w zamożniejszych użytkowników, którzy wysoko cenią sobie indywidualny charakter samochodów. Czy zdobędzie klientów? Dowiemy się niestety dopiero w 2013 roku.[block position="inside"]6366[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów