Continental dla Passata CC
Najnowsza wersja Volkswagena Passata CC o nazwie R-Line, zaprojektowana z myślą o sportowej jeździe, jest fabrycznie wyposażana w opony ContiSportContact 3 z technologią ContiSeal. Czyli z czym?
21.01.2010 | aktual.: 02.10.2022 19:52
Najnowsza wersja Volkswagena Passata CC o nazwie R-Line, zaprojektowana z myślą o sportowej jeździe, jest fabrycznie wyposażana w opony ContiSportContact 3 z technologią ContiSeal. Czyli z czym?
Ta samouszczelniająca się opona ma możliwość natychmiastowego zasklepienia wszelkich przebić o średnicy do 5 mm, eliminując tym samym około 85% uszkodzeń eksploatacyjnych opon. Ciekawe, prawda?
W przypadku technologii ContiSeal, wewnętrzna część bieżnika posiada powłokę, która automatycznie uszczelnia wszelkie przebicia opony, umożliwiając tym samym kierowcom kontynuowanie jazdy. Wszystkie inne parametry ogumienia ContiSportContact 3 w rozmiarach 235/45 R 17 i 235/40 R 18 są identyczne jak w przypadku zwykłych opon, z wyjątkiem wagi, która jest o około kilogram większa niż w przypadku standardowego odpowiednika.
Opona dostępna jest w samochodzie Volkswagen Passat CC R-Line, czyli dla nieco bardziej sportowo nastawionych "passaciarzy"... Obecny na rynku od połowy grudnia. Passat CC R-Line dostępny jest z całą gamą silników, osiągających moce od 140 do 300 KM.
To właśnie to auto wyposażane jest fabrycznie w ogumienie ContiSportContact3 z technologią ContiSeal.