Citroën otwiera swoje podwoje
Według wyników najnowszego sondażu dużych firm ogłoszonego przez instytut badania opinii publicznej IPSOS, Citroën jest producentem motoryzacyjnym cieszącym się najlepszym wizerunkiem we Francji i zajmuje drugą pozycję wśród marek preferowanych przez Francuzów reprezentujących wszystkie branże działalności!
13.10.2008 | aktual.: 02.10.2022 15:40
Dla Citroëna Światowy Salon Samochodowy 2008 jest okazją do bliższego kontaktu z publicznością oraz przeżycia wspólnych, niezapomnianych chwil z osobami odwiedzającymi stoisko.
Według wyników najnowszego sondażu dużych firm ogłoszonego przez instytut badania opinii publicznej IPSOS, Citroën jest producentem motoryzacyjnym cieszącym się najlepszym wizerunkiem we Francji i zajmuje drugą pozycję wśród marek preferowanych przez Francuzów reprezentujących wszystkie branże działalności!
Dla Citroëna *Światowy Salon Samochodowy 2008 *jest okazją do bliższego kontaktu z publicznością oraz przeżycia wspólnych, niezapomnianych chwil z osobami odwiedzającymi stoisko.
Pragnąc przybliżyć wartości marki i nadać odpowiednią formę przesłaniom kierowanym do obecnych i przyszłych klientów, Citroën powierzył projekt stoiska Ora Ito.
W przyjaznej, futurystycznej i utrzymanej w przejrzystym stylu przestrzeni stoiska zwiedzający mogą zapoznać się z tematycznymi ekspozycjami, które odzwierciedlają pluralistyczny dynamizm marki.
Ekspozycja poświęcona Środowisku przypomina, że Citroën jest liderem w grupie zajmującej wiodące miejsce w dziedzinie ekologii. Ekspozycja Światowych Premier obejmuje sześć modeli C3 Picasso. Ekspozycja pod hasłem Rodzina prezentuje pełny wachlarz kombivanów i vanów gamy, a ekspozycja Sport i Rekreacja pozwala puścić wodze marzeniom pokazując show-car GTbyCitroën oraz C4 WRC HYmotion4. I wreszcie ekspozycja samochodów najwyższej klasy, stanowiąca kluczowy element stoiska, ukazuje najbardziej prestiżowe modele gamy.
Dzięki różnym wirtualnym symulatorom Citroën proponuje publiczności interaktywny program, który bawi i uczy. Zwiedzający mogą przetestować swoje umiejętności jazdy i poznać bliżej na czym polega „eko-jazda”, przejechać kilka kilometrów C4 z napędem hybrydowym, pokonać wirtualnie kilka okrążeń na torze za kierownicą prototypu albo zatańczyć ze słynnym Robotem Dancer C4.
Ponad 200-osobowy personel obsługujący stoisko pod kierunkiem blisko 40 pracowników Citroëna służy informacjami na temat wszystkich modeli Marki przez cały czas trwania Salonu. Przyświeca im jeden wspólny cel: zapewnić każdemu zwiedzającemu możliwość przeżycia doświadczenia Citroëna.
A może warto zakończyć wizytę pamiątkowym samochodem.. w miniaturze ?
Aby przyjemność trwała jeszcze dłużej, Citroën po raz pierwszy otworzył w swoim stoisku butik firmowy Marki. Obok szerokiego wyboru artykułów w barwach Citroëna zwiedzający mogą kupić oryginalną miniaturę najnowszego dzieła Marki, C3 Picasso.
Źródło: Moto Target