Citroën otwiera swoje podwoje

Według wyników najnowszego sondażu dużych firm ogłoszonego przez instytut badania opinii publicznej IPSOS, Citroën jest producentem motoryzacyjnym cieszącym się najlepszym wizerunkiem we Francji i zajmuje drugą pozycję wśród marek preferowanych przez Francuzów reprezentujących wszystkie branże działalności!

Obraz
Mateusz Gajewski

Dla Citroëna Światowy Salon Samochodowy 2008 jest okazją do bliższego kontaktu z publicznością oraz przeżycia wspólnych, niezapomnianych chwil z osobami odwiedzającymi stoisko.

Według wyników najnowszego sondażu dużych firm ogłoszonego przez instytut badania opinii publicznej IPSOS, Citroën jest producentem motoryzacyjnym cieszącym się najlepszym wizerunkiem we Francji i zajmuje drugą pozycję wśród marek preferowanych przez Francuzów reprezentujących wszystkie branże działalności!

Dla Citroëna *Światowy Salon Samochodowy 2008 *jest okazją do bliższego kontaktu z publicznością oraz przeżycia wspólnych, niezapomnianych chwil z osobami odwiedzającymi stoisko.

Pragnąc przybliżyć wartości marki i nadać odpowiednią formę przesłaniom kierowanym do obecnych i przyszłych klientów, Citroën powierzył projekt stoiska Ora Ito.

W przyjaznej, futurystycznej i utrzymanej w przejrzystym stylu przestrzeni stoiska zwiedzający mogą zapoznać się z tematycznymi ekspozycjami, które odzwierciedlają pluralistyczny dynamizm marki.

Ekspozycja poświęcona Środowisku przypomina, że Citroën jest liderem w grupie zajmującej wiodące miejsce w dziedzinie ekologii. Ekspozycja Światowych Premier obejmuje sześć modeli C3 Picasso. Ekspozycja pod hasłem Rodzina prezentuje pełny wachlarz kombivanów i vanów gamy, a ekspozycja Sport i Rekreacja pozwala puścić wodze marzeniom pokazując show-car GTbyCitroën oraz C4 WRC HYmotion4. I wreszcie ekspozycja samochodów najwyższej klasy, stanowiąca kluczowy element stoiska, ukazuje najbardziej prestiżowe modele gamy.

Dzięki różnym wirtualnym symulatorom Citroën proponuje publiczności interaktywny program, który bawi i uczy. Zwiedzający mogą przetestować swoje umiejętności jazdy i poznać bliżej na czym polega „eko-jazda”, przejechać kilka kilometrów C4 z napędem hybrydowym, pokonać wirtualnie kilka okrążeń na torze za kierownicą prototypu albo zatańczyć ze słynnym Robotem Dancer C4.

Ponad 200-osobowy personel obsługujący stoisko pod kierunkiem blisko 40 pracowników Citroëna służy informacjami na temat wszystkich modeli Marki przez cały czas trwania Salonu. Przyświeca im jeden wspólny cel: zapewnić każdemu zwiedzającemu możliwość przeżycia doświadczenia Citroëna.

A może warto zakończyć wizytę pamiątkowym samochodem.. w miniaturze ?

Aby przyjemność trwała jeszcze dłużej, Citroën po raz pierwszy otworzył w swoim stoisku butik firmowy Marki. Obok szerokiego wyboru artykułów w barwach Citroëna zwiedzający mogą kupić oryginalną miniaturę najnowszego dzieła Marki, C3 Picasso.

Źródło: Moto Target

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut