Chrysler 200 Cabrio oficjalnie | Lancia Flavia w Europie?
Na początku tygodnia Chrysler 200 w wersji bez dachu został przyłapany praktycznie bez żadnego kamuflażu. Dzisiaj prezentujemy Wam oficjalne zdjęcia nowego kabrioletu Chryslera, który najprawdopodobniej po lekkich modyfikacjach i zmianie logo trafi do Europy (łącznie z sedanem 200) jako Lancia Flavia.
15.01.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:04
Na początku tygodnia Chrysler 200 w wersji bez dachu został przyłapany praktycznie bez żadnego kamuflażu. Dzisiaj prezentujemy Wam oficjalne zdjęcia nowego kabrioletu Chryslera, który najprawdopodobniej po lekkich modyfikacjach i zmianie logo trafi do Europy (łącznie z sedanem 200) jako Lancia Flavia.
Sergio Marchionne (CEO połączonych sił FIAT-Chrysler) zdradził także, że na salonie samochodowym w Genewie grupa zaprezentuje 3 modele Chryslera pod nazwą Lancii. Będą to:
- model 200 w wersji sedan i cabrio - Lancia Flavia,
- model 300 - Lancia Thema,
- model Town & Contry - Lancia o nieznanej jeszcze nazwie.
Jednak przejdźmy do bohatera tego artykułu. Model 200 w odmianie kabrio bazuje oczywiście na wersji sedan, która jest ewolucją popularnego w USA Sebringa. Samochód będzie oferowany zarówno w wersji z materiałowym jak i twardym składanym dachem. Szkoda, że Chrysler nie udostępnił żadnych zdjęć samochodu ze złożonym dachem, a w szczególności z hardtopem.
Wnętrze kabrioletu poddano lekkiemu liftingowi i podobno zastosowano materiały wyższej jakości. Ponadto znajdziemy tam system multimedialny z 30 GB dyskiem twardym, który pełni funkcję radia, nawigacji i odtwarzacza DVD/MP3/CD.
Od strony mechanicznej zdecydowano się poprawić prowadzenie pojazdu i zmodyfikowano zawieszenie samochodu. Ma on być natomiast dostępny z dwoma jednostkami napędowymi do wyboru:
- 2,4-litrowa jednostka benzynowa o mocy 173 KM i momencie obrotowym równym 225 Nm,
- 3,6-litrowy motor V6 Pentastar rozwijający 283 KM mocy i 352 Nm momentu obrotowego.
Obie wersje silnikowe będą dostępne jedynie z 6-biegowym automatem. Ciekawe, czy koncern zdecyduje się na takie same opcje w Europie, gdzie producenci samochodów w dużej mierze poddali się trendowi downsizingu.
Źródło: Carscoop • World Car Fans