Chevrolet Spark... wyłącznie dla Pań.

Chevrolet Spark... wyłącznie dla Pań.

Spark
Spark
Michal Grygier
10.11.2009 05:00, aktualizacja: 02.10.2022 18:54

Mischa Woeste z domu mody Smeilinener otrzymała od Chevroleta zadanie zajęcia się najnowszym samochodem Spark mini, tak aby wykorzystać jego wnętrze i wygląd zewnętrzny jako tło pokazu odważnych projektów. Czy się udało? Coś dla Pań...

Mischa Woeste z domu mody Smeilinener otrzymała od Chevroleta zadanie zajęcia się najnowszym samochodem Spark mini, tak aby wykorzystać jego wnętrze i wygląd zewnętrzny jako tło pokazu odważnych projektów. Czy się udało? Coś dla Pań...

„Tak jak najlepsze modelki, Spark ma w sobie urodę i pewność siebie, pozwalające mu prezentować śmiałe kolekcje - mówi Mischa Woeste. „Cóż to za wyjątkowe doświadczenie ubierać samochód i jego użytkowników! Bardzo spodobało mi się połączenie tych dwóch rodzajów projektowania, gdy wprowadzałam swoją kolekcję i materiały do projektowania pełnego ekspresji Sparka”.

Inspirując się wiosenno-letnią kolekcją na sezon 2010, zaprezentowaną podczas Berlińskiego Tygodnia Mody, Mischa wykorzystała najistotniejsze elementy swojej stylistyki i zastosowała je na zewnątrz i wewnątrz samochodu. Flaming, który był maskotką kolekcji, dekoruje drzwi kierowcy, a jego głowa dotyka przedni reflektor. Smoki, ryby i motyle upiększają karoserię, podczas gdy na dachu pojawiają się afrykańskie motywy plemienne i pnące się liście – wszystko w charakterystycznej palecie kolorów kolekcji Vive La Fete, przywołującej światła i neony.

Jednak to właśnie we wnętrzu Mischa pozwoliła sobie na największą kreatywność. Morze pomarańczowego jeansu  okrywa wręcz całe wnętrze, z otworami na głowy pasażerów i kierownicę. Wokół tych otworów Mischa umieściła ręcznie wyszywane elementy i wysokiej jakości tkaniny i nadruki ze swojej kolekcji.

„Dla samochodów mini, które stają się coraz popularniejsze, stylistyka jest kluczem do sukcesu. Mischa Woeste z domu mody Smeilinener zaświeciła dziś dla Chevroleta „Iskrę Mody”. Jej piękne projekty i dekoracje podkreślają to, co w Sparku najważniejsze: radość, styl i funkcjonalność - powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor generalny Chevrolet Europe.

Chevrolet zaprosił Michę, aby wykorzystała swoje umiejętności projektowania do dekoracji Sparka na tegoroczną edycję konkursu „Young Creative Chevrolet”. Przygotowany przez Michę Spark znalazł się tego wieczoru (29 października) w centrum uwagi, podczas rozdania głównej nagrody w ogólnoeuropejskim konkursie Chevroleta, mającym na celu rozpoznanie i uhonorowanie wizji i kreatywności studentów szkół sztuk użytkowych.

Zarówno Chevrolet Spark, jak i kolekcja wiosenno-letnia 2010 domu mody Smeilinener „Vive La Fete” zostaną wprowadzone na europejskie rynki na początku roku 2010.

Cena Sparka zostanie podana przed wprowadzeniem samochodu na rynek.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)