Chevrolet Camaro ZL1 vs. Nissan GT-R [wideo]

Magazyn Road & Track postanowił zabrać na małą przejażdżkę dwa całkowicie odmienne samochody sportowe, które budzą jednak podobne emocje. Zapraszam na krótki materiał wideo z Chevroletem Camaro ZL1 i najnowszą odsłoną Nissana GT-R. Czy japońska Godzilla okaże się lepsza od amerykańskiej ikony?

Chevrolet Camaro ZL1 vs. Nissan GT-RChevrolet Camaro ZL1 vs. Nissan GT-R
Arkadiusz Gabrysiak

Magazyn Road & Track postanowił zabrać na małą przejażdżkę dwa całkowicie odmienne samochody sportowe, które budzą jednak podobne emocje. Zapraszam na krótki materiał wideo z Chevroletem Camaro ZL1 i najnowszą odsłoną Nissana GT-R. Czy japońska Godzilla okaże się lepsza od amerykańskiej ikony?

Zanim zaprezentuję Wam zdanie redaktora magazynu Road & Track, przypomnę podstawową specyfikację obu samochodów.

Chevrolet Camaro ZL1 jest najmocniejszym seryjnie produkowanym Camaro w historii. Model został wyposażony w silnik V8 LSA o pojemności 6,2 l z kompresorem, dzięki czemu generuje 580 KM i 754 Nm momentu obrotowego.

Najnowsza odsłona Nissana GT-R została wyposażono we wzmocnioną, 3,8-litrową jednostkę V6 TwinTurbo, która generuje 550KM i i 632 Nm momentu obrotowego. Niedostatek mocy GT-R nadrabia zaawansowaną technologia oraz napędem na 4 koła.

Za Camaro ZL1 przemawia natomiast jeden istotny czynnik - cena. W USA za ten model trzeba zapłacić 54 995 dol., a Nissan GT-R kosztuje w USA prawie dwa razy tyle - 96 820 dol. Za podstawową wersję Camaro w Polsce trzeba zapłacić 199 900 zł (wersja ZL1 niedostępna w oficjalnym cenniku), a za Nissana GT-R 471 100 zł.

Jednak bez zbędnego przedłużania - zobaczcie oba pojazdy w akcji.

ZL1 vs. GT-R Showdown | Road and Track

Teaser: Team America Takes on Godzilla - ZL1 vs. GT-R

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam