BMW M3 E92 DTM Champion Edition zaprezentowane

Zamknięty pokaz M6 Gran Coupé to niejedyne atrakcje ostatnich dni przygotowane przez bawarskiego producenta. BMW zaprezentowało też specjalną edycję modelu M3 E92 dedykowaną zwycięzcy ostatniego sezonu serii DTM. Jest nim Kanadyjczyk Bruno Spengler.

Obraz
Rafał Warecki

Zamknięty pokaz M6 Gran Coupé to niejedyne atrakcje ostatnich dni przygotowane przez bawarskiego producenta. BMW zaprezentowało też specjalną edycję modelu M3 E92 dedykowaną zwycięzcy ostatniego sezonu serii DTM. Jest nim Kanadyjczyk Bruno Spengler.

Wersja nazwana DTM Champion Edition wyróżnia się czarnym lakierem Frozen Black z pasem w barwach BMW M pociągniętym wzdłuż nadwozia przez dach i pokrywę bagażnika (tak jak w egzemplarzu ścigającym się w Deutsche Tourenwagen Masters). Auto wyposażone jest też w Competition Package obejmujący m.in. dolny spliter przedniego zderzaka, spoiler tylnej pokrywy i wlot powietrza na masce - wszystko z włókien węglowych. W środku pojawiły się również nakładki na progi czy karbonowe wstawki na desce rozdzielczej, na której mistrz DTM "złożył" też swój podpis.

Produkcja BMW M3 DTM Champion Edition ruszy pod koniec roku i obejmie 54 egzemplarze. Auta będą gotowe do odbioru na przełomie stycznia i lutego 2013 roku. Więcej zdjęć z prezentacji znajdziecie na forum M3Post.

[aktualizacja 7 grudnia]

Obraz

Po przedpremierowym pokazie M3 DTM Champion Edition w listopadzie nadszedł czas na oficjalną prezentację. BMW podało również do wiadomości, że specjalna edycja od strony silnikowej nie różni się praktycznie niczym od normalnego M3 E92. Pod maską pracuje więc 4,0-litrowe V8 o mocy 420 KM spięte z dwusprzęgłową skrzynią M DCT (M Double Clutch Transmission). Samochody wyceniono na 99 000 euro, a w cenie zawiera się również kurs BMW M Fascination Nordschleife poprowadzony przez samego Bruna Spenglera.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/12] Źródło zdjęć: |

Źródło: M3Post

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km