Bezpośrednia likwidacja szkody stała się hitem w Polsce

Bezpośrednia likwidacja szkody stała się hitem w Polsce

Bezpośrednia likwidacja szkody stała się hitem w Polsce
Źródło zdjęć: © fot. rgbstock.pl
Marcin Łobodziński
26.01.2015 09:28, aktualizacja: 02.10.2022 12:48

Bezpośrednia likwidacja szkód* została dobrze przyjęta zarówno przez ubezpieczycieli jak i ubezpieczonych.

Korzyści są po obu stronach, a planowany efekt w postaci wyeliminowania dumpingowych cen ofert zostanie prawdopodobnie osiągnięty. Klient już teraz woli zapłacić więcej za polisę jeśli zawiera ona usługę bezpośredniej likwidacji szkody*. Najwięcej zyskały firmy PZU i UNIQA, które jako pierwsze wprowadziły tę usługę. Przedstawiciel UNIQA twierdzi, że aż 90 procent klientów jest zadowolonych z bezpośredniej likwidacji szkód. Mimo, że firma ubezpieczeniowa ponosi pewne koszty związane z likwidacją, to i tak jest to opłacalne ze względu na zadowolenie klienta.

Ta mała rewolucja może niebawem zmienić rynek ubezpieczeń komunikacyjnych.

Bezpośrednia likwidacja szkody polega na zgłoszeniu szkody zawsze do swojego ubezpieczyciela, a nie do ubezpieczyciela sprawcy. Nasz ubezpieczyciel prowadzi likwidację, a w razie problemów z odszkodowaniem również postępowanie. Ubezpieczony może liczyć na szybszą wypłatę pieniędzy, a firmy ubezpieczeniowe rozliczają się między sobą.*

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)