Zapewne niewielu z Was wiedziało, że Toyota sprzedaje około 100,000 Aygo rocznie tylko na terenie Europy. W naszym kraju częściej na drogach spotykamy jednak bliźniacze Citroeny C1 i Peugeoty 107. Z racji dużej popularności tego modelu w tym roku przewidziano nowe wersje dla rynku brytyjskiego.
Zapewne niewielu z Was wiedziało, że Toyota sprzedaje około 100,000 Aygo rocznie tylko na terenie Europy. W naszym kraju częściej na drogach spotykamy jednak bliźniacze Citroeny C1 i Peugeoty 107. Z racji dużej popularności tego modelu w tym roku przewidziano nowe wersje dla rynku brytyjskiego.
Nie chodzi tutaj o kolejną limitowaną edycję tego maluszka, mowa tu o lepiej doposażonych wersjach. Pierwsza z nich nazwana Aygo Blue jest polakierowana w metalicznym kolorze Cayman Blue. W standardzie posiada ona Bluetooth i klimatyzację. Druga wersja Aygo Black jest wyposażona oprócz tego w 14'calowe felgi i wnętrze częściowo wykończone Alcantarą.
Oba auta napędza oczywiście ten sam trzycylindrowy silnik 1.0, który produkuje 68 koni mechanicznych. W modelach 2009 został on jednak poprawiony - tzn. na jeden przejechany kilometr auto emituje 106g szkodliwych tlenków, wcześniej 108g. Niby niewiele, a zieloni się ucieszą. Ceny za Aygo w Wielkiej Brytanii rozpoczynają się od 7,040 funtów na 9,570 funtów kończąc - Aygo Black z klimatyzacją.