Autocar testuje | Bugatti Veyron Super Sport [wideo]

Bugatti Veyron Super Sport to pojazd, do którego aktualnie należy rekord prędkości samochodów produkcyjnych i wynosi on 431 km/h. Jednak samochód przy tak zaawansowanej technologii i wręcz niewyobrażalnych osiągach jest nadal komfortowym i luksusowym coupe wykończonym materiałami najwyższej jakości. Zobaczcie jak Veyron Super Sport prezentuje się na cywilnej drodze pod nogą redaktora brytyjskiego magazynu Autocar.

fot. Autocar/Stan Papiorfot. Autocar/Stan Papior
Arkadiusz Gabrysiak

Bugatti Veyron Super Sport to pojazd, do którego aktualnie należy rekord prędkości samochodów produkcyjnych i wynosi on 431 km/h. Jednak samochód przy tak zaawansowanej technologii i wręcz niewyobrażalnych osiągach jest nadal komfortowym i luksusowym coupe wykończonym materiałami najwyższej jakości. Zobaczcie jak Veyron Super Sport prezentuje się na cywilnej drodze pod nogą redaktora brytyjskiego magazynu Autocar.

Przejażdżka takim wyjątkowym samochodem musi być niewyobrażalnym wręcz odczuciem. Testujący go redaktor z trudem znajduje słowa aby opisać fenomenalne wrażenia z jazdy tym cudem inżynierii i techniki. Powiem szczerze - zazdroszczę temu Panu. Zobaczcie sami.

Bugatti Veyron Super Sport driven by autocar.co.uk

Bugatti Veyron Super Sport to wzmocniona edycja tego supersamochodu, która pobiła zabrany przez SSC Ultimate Aero TT rekord prędkości. Bugatti postanowiło wyprodukować jedynie 30 egzemplarzy tego samochodu - cena została ustalona na poziomie 1,65 miliona euro plus podatki.

Veyron Super Sport posiada ten sam 8,0-litrowy silnik W16, który został wzmocniony do 1200 KM i 1500 Nm momentu obrotowego. Masa pojazdu uległa obniżeniu o około 50 kg i wynosi teraz 1838 kg. Zmodyfikowano także aerodynamikę pojazdu, zawieszenie, układ sterowniczy i hamulce. Wszystko to składa się na najbardziej wyjątkowy i zaawansowany technologicznie samochód na świecie, którym bez problemu można poruszać się w komfortowy sposób na co dzień.

Źródło: Autocar

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa