WAŻNE
TERAZ

Iga grała o wszystko. Kosmiczne widowisko w WTA Finals

Audi TTS Competition plus i TT bronze selection, czyli ostre i stylowe

Dwie nowe specyfikacje modelu TT przygotowało Audi na rok 2021. Jest to ostra i stylizowana mocno sportowo wersja Competition plus oraz elegancka i luksusowa Bronze selection. Czym się charakteryzują?

Audi TTS Coupe Competition plusAudi TTS Coupe Competition plus
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

Nowa linia wyposażenia Competition plus zaostrza sportowy charakter modelu dzięki kolorystyce nadwozia z kontrastowymi czarnymi dodatkami, takimi jak grill, obręcze kół, stałe tylne skrzydło czy obudowy lusterek. Dodano także na boku nadwozia 4 pierścienie będące symbolem Audi.

Wnętrze wykończono satynowym chromem, czerwienią oraz głęboką czernią skórzanej tapicerki i tworzyw. Tapicerka jest przeszyta czerwonymi nićmi. Fotele mają natomiast zintegrowane zagłówki.

Audi TTS Roadster Competition plus
Audi TTS Roadster Competition plus © fot. mat. prasowe

Standardowe wyposażenie obejmuje reflektory diodowe, przyciemniane szyby (tylko Coupé), czerwone zaciski hamulcowe oraz 20-calowe obręcze kół z 10 podwójnymi ramionami. Do tego system amortyzatorów Audi Magnetic Ride Control oraz napęd quattro.

Pod maską Audi TTS Competition plus zainstalowano motor 2.0 TFSI o mocy 320 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 s, a Roadster w 4,8 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

Audi TTS Coupe Competition plus
Audi TTS Coupe Competition plus © fot. mat. prasowe

TT bronze selection - linia luksusowa

Linia wyposażenia Bronze selection to oferta dla osób, którym bardziej niż na sportowym, zależy na luksusowym charakterze samochodu. Na razie pokazana dla Audi TT, ale będzie też dostępna w Audi TTS.

Zgodnie z nazwą elementy tapicerki siedzeń, konsoli środkowej i wlotów powietrza we wnętrzu są wykończone delikatnym brązowym lakierem, a brązowe i miedziane kontrastowe szwy zdobią elementy wykończone skórą. Żeby tego nie zobrazować, nie przygotowano żadnego zdjęcia prasowego, więc musimy wierzyć Audi na słowo.

Audi TT Bronze selection
Audi TT Bronze selection © fot. mat. prasowe

Również i tu standardem są diodowe reflektory i 20-calowe obręcze kół, ale 5-ramienne z dodatkowymi szprychami. Jest też naklejka z dużymi pierścieniami na boku nadwozia. Natomiast we wnętrzu mamy standardowe nagłośnienie B&O.

Audi TTS Competition plus trafi do sprzedaży w Niemczech jeszcze w listopadzie 2020 roku, natomiast linia Bronze selection - wiosną 2021 r. Na chwilę obecną nie wiemy, czy oba warianty pojawią się także w Polsce.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/21] Źródło zdjęć: |
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/26] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód