Audi S3 Limousine w polskich salonach

W ubiegłym roku Audi zaprezentowało wersję sedan modelu A3, którą nazwano A3 Limousine. Wraz z nią zadebiutowała mocniejsza i agresywniejsza wersja S3 Limousine, która właśnie pojawiła się w polskich salonach.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Pojazd wyróżnia się od standardowego A3 Limousine nieco zadziorniejszym wyglądem. Samochód wyposażono w zmodyfikowany pakiet stylistyczny składający się z nowego zderzaka przedniego, zmodyfikowanych progów i nowych obudów lusterek bocznych. Z tyłu dostrzeżemy natomiast spojler na klapie bagażnika oraz przestylizowany zderzak z dwiema podwójnymi końcówkami wydechu. We wnętrzu Audi S3 Limousine znajdziemy sportowe siedzenia (opcjonalnie fotele sportowe S), wskaźniki instrumentów z szarymi tarczami, a także czarne listwy dekoracyjne.

Oczywiście to co najważniejsze w tym modelu znajduje się pod maską. Źródłem napędu jest turbodoładowany, 2,0-litrowy silnik benzynowy TFSI generujący 300 KM i 380 Nm momentu obrotowego. Napęd na wszystkie koła quattro przekazywany jest przy pomocy 6-biegowej skrzyni manualnej lub opcjonalnej przekładni S tronic. Dzięki temu pojazd osiąga pierwsze 100 km/h w 4,9 sekundy (5,3 sekundy w przypadku skrzyni manualnej), a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Inżynierowie Audi zdecydowali się również na obniżone o 25 mm zawieszenie oraz wydajniejsze hamulce, które kryją się za 18-calowymi felgami aluminiowymi.

Ile trzeba zapłacić, żeby stać się właścicielem Audi S3 Limousine? Ceny w polskich salonach rozpoczynają się od 169 570 zł, jednak za model wyposażony w przekładnię S tronic trzeba zapłacić już minimum 178 370 zł.

Audi S3 Limousine - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/45] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Kary za brak OC w górę. Kwota zbliża się do 10 tys. zł
Kary za brak OC w górę. Kwota zbliża się do 10 tys. zł
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki