Alpine A110 Pure i Legende. Dwie wersje dla różnych klientów

Marka Alpine po zaprezentowaniu swojego modelu A110 ogłasza wprowadzenie dwóch nowych specyfikacji sportowego auta: dla purystów i wygodnickich.

Pierwszym samochodem odrodzonej marki Alpine był A110 Premiere Edition. Teraz francuski producent zapowiada wprowadzenie wersji purystycznej dla klientów ceniących sobie maksimum osiągów i minimum komfortu. Ogołocone ze wszystkiego, z czego mogło zostać ogołocone auto, ma dawać najlepsze doświadczenia podczas jazdy, jednocześnie stanowiąc konkurencję dla takich aut jak Lotus.
Pierwszym samochodem odrodzonej marki Alpine był A110 Premiere Edition. Teraz francuski producent zapowiada wprowadzenie wersji purystycznej dla klientów ceniących sobie maksimum osiągów i minimum komfortu. Ogołocone ze wszystkiego, z czego mogło zostać ogołocone auto, ma dawać najlepsze doświadczenia podczas jazdy, jednocześnie stanowiąc konkurencję dla takich aut jak Lotus.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

04.03.2018 | aktual.: 01.10.2022 19:03

Szczegółów nie znamy, ponieważ zostaną one ujawnione podczas nadchodzących wielkimi krokami targów samochodowych w Genewie. Jest to biały egzemplarz prezentowany na zdjęciu. Producent wybrał dla niego nazwę Pure, co idealnie oddaje charakter.
Szczegółów nie znamy, ponieważ zostaną one ujawnione podczas nadchodzących wielkimi krokami targów samochodowych w Genewie. Jest to biały egzemplarz prezentowany na zdjęciu. Producent wybrał dla niego nazwę Pure, co idealnie oddaje charakter.© fot. mat. prasowe
Z kolei szare auto w specyfikacji Legende jest przeciwieństwem Pure. Ma bogate wyposażenie z regulowanymi w sześciu zakresach fotelami firmy Sabelt i wykończenie kabiny luksusowymi materiałami, w tym skórą. Charakter obu aut idealnie oddają scenerie, w jakich były fotografowane.
Z kolei szare auto w specyfikacji Legende jest przeciwieństwem Pure. Ma bogate wyposażenie z regulowanymi w sześciu zakresach fotelami firmy Sabelt i wykończenie kabiny luksusowymi materiałami, w tym skórą. Charakter obu aut idealnie oddają scenerie, w jakich były fotografowane.© fot. mat. prasowe
Obie wersje będą się różniły technicznie tylko masą. Natomiast pozostaje ta sama jednostka 1.8 turbo o mocy 252 KM, połączona z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. Osiągi mogą się różnić nieznacznie ze względu na korzystniejszy współczynnik mocy do masy wersji Pure.
Obie wersje będą się różniły technicznie tylko masą. Natomiast pozostaje ta sama jednostka 1.8 turbo o mocy 252 KM, połączona z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. Osiągi mogą się różnić nieznacznie ze względu na korzystniejszy współczynnik mocy do masy wersji Pure.© fot. mat. prasowe
Źródło artykułu:WP Autokult
Alpinesegment scoupé
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)