Alpine A110 Pure i Legende. Dwie wersje dla różnych klientów

Marka Alpine po zaprezentowaniu swojego modelu A110 ogłasza wprowadzenie dwóch nowych specyfikacji sportowego auta: dla purystów i wygodnickich.

Pierwszym samochodem odrodzonej marki Alpine był A110 Premiere Edition. Teraz francuski producent zapowiada wprowadzenie wersji purystycznej dla klientów ceniących sobie maksimum osiągów i minimum komfortu. Ogołocone ze wszystkiego, z czego mogło zostać ogołocone auto, ma dawać najlepsze doświadczenia podczas jazdy, jednocześnie stanowiąc konkurencję dla takich aut jak Lotus.Pierwszym samochodem odrodzonej marki Alpine był A110 Premiere Edition. Teraz francuski producent zapowiada wprowadzenie wersji purystycznej dla klientów ceniących sobie maksimum osiągów i minimum komfortu. Ogołocone ze wszystkiego, z czego mogło zostać ogołocone auto, ma dawać najlepsze doświadczenia podczas jazdy, jednocześnie stanowiąc konkurencję dla takich aut jak Lotus.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński
Szczegółów nie znamy, ponieważ zostaną one ujawnione podczas nadchodzących wielkimi krokami targów samochodowych w Genewie. Jest to biały egzemplarz prezentowany na zdjęciu. Producent wybrał dla niego nazwę Pure, co idealnie oddaje charakter.
Szczegółów nie znamy, ponieważ zostaną one ujawnione podczas nadchodzących wielkimi krokami targów samochodowych w Genewie. Jest to biały egzemplarz prezentowany na zdjęciu. Producent wybrał dla niego nazwę Pure, co idealnie oddaje charakter. © fot. mat. prasowe
Z kolei szare auto w specyfikacji Legende jest przeciwieństwem Pure. Ma bogate wyposażenie z regulowanymi w sześciu zakresach fotelami firmy Sabelt i wykończenie kabiny luksusowymi materiałami, w tym skórą. Charakter obu aut idealnie oddają scenerie, w jakich były fotografowane.
Z kolei szare auto w specyfikacji Legende jest przeciwieństwem Pure. Ma bogate wyposażenie z regulowanymi w sześciu zakresach fotelami firmy Sabelt i wykończenie kabiny luksusowymi materiałami, w tym skórą. Charakter obu aut idealnie oddają scenerie, w jakich były fotografowane. © fot. mat. prasowe
Obie wersje będą się różniły technicznie tylko masą. Natomiast pozostaje ta sama jednostka 1.8 turbo o mocy 252 KM, połączona z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. Osiągi mogą się różnić nieznacznie ze względu na korzystniejszy współczynnik mocy do masy wersji Pure.
Obie wersje będą się różniły technicznie tylko masą. Natomiast pozostaje ta sama jednostka 1.8 turbo o mocy 252 KM, połączona z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. Osiągi mogą się różnić nieznacznie ze względu na korzystniejszy współczynnik mocy do masy wersji Pure. © fot. mat. prasowe
Wybrane dla Ciebie
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Tesla wróciła na szczyt. Te auta Europejczycy kupowali we wrześniu
Tesla wróciła na szczyt. Te auta Europejczycy kupowali we wrześniu
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł