WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Abarth Punto Evo - nawet lepiej brzmi...

Fiat Grande Punto zmieniło się w Evo, zatem długo nie trzeba było czekać, jak droższy Fiat Abarth zmieni się na podobieństwo swojego właściciela. Zmieni się w dobrym kierunku.

Obraz
Michal Grygier

Fiat Grande Punto zmieniło się w Evo, zatem długo nie trzeba było czekać, jak droższy Fiat Abarth zmieni się na podobieństwo swojego właściciela. Zmieni się w dobrym kierunku.

Czego można się było spodziewać? Zmiany wyglądu upodabniającej do Punto Evo. I tak rzeczywiście jest. Przyznać trzeba, że w tej odsłonie prezentuje się znacznie lepiej. Najbardziej jednak cieszy fakt, że oprócz zmian w designie, Fiat Abarth postarał się również o liczne zmiany mechaniczne!

Grande Punto ze skorpionem dysponowało mocą 155 KM dzięki silnikowi 1,4 litra z turbosprężarką. Teraz rasowe Punto Evo otrzyma nową jednostkę napędową MultiAir. Pojemność pozostanie niezmieniona. Zatem 1,4 litra i 170 KM. Dobrze, że moc wzrasta i z Evo nie robi się Eco.

Dla bardziej wymagających w ofercie znajdzie się wersja EsseEsse o mocy około 200 KM. Silnik będzie połączony za pomocą dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Czyżby wyrosła atrakcyjna alternatywa dla Golfa GTI i Polo GTI?

A swoją drogą, Abarth Punto Evo nawet nieźle brzmi...

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej