Najlepszy SUV na koniec roku? Wystarczy niecałe 1100 złotych

Materiał powstał przy współpracy z marką FORD

Jesienna wyprzedaż w 2021 roku? Tego chyba nikt się nie spodziewał. W sytuacji, kiedy fabryki wielu marek mają problemy z produkcją, Ford oferuje pulę samochodów w bardzo atrakcyjnych cenach. Dotyczy to SUV-ów – Puma, Kuga, Explorer i EcoSport. Także z rocznika produkcyjnego: 2022.

fordmedia.pl

Świat motoryzacji przechodzi trudny czas – przerwane ścieżki dostaw, a także problemy z dostępnością półprzewodników sprawiają, że wiele fabryk wstrzymuje produkcję, a zakup nowego samochodu w salonie wiąże się z długim oczekiwaniem. To sytuacja, która nie tylko zmniejszyła sprzedaż nowych samochodów w 2021 roku, ale która odbije się także na bardzo ważnym okresie na przełomie 2021/2022 – chodzi oczywiście o noworoczne wyprzedaże. Czy to oznacza, że szukając nowego samochodu na przełomie roku, nie znajdziemy nic? Niekoniecznie. Ford – mimo perturbacji – wciąż jest w stanie zaoferować dobrze wyposażone SUV-y – szczególnie jeśli szukamy aut zelektryfikowanych.

Żeby nie przedłużać – mowa o rabatach wynoszących w przypadku Forda nawet 16 000 zł, w dodatku dotyczą one SUV-ów, a jak wiadomo, to dziś najmocniejszy segment samochodów w Europie. Co równie ważne, nie mówimy tylko o samochodach z wyprzedaży rocznika – to jesienna promocja dotycząca wszystkich aut, także z roku produkcyjnego 2022. Jaki dokładnie mamy wybór? Tutaj zaczyna się najlepsze, ponieważ Ford jest jednym z tych producentów, który może pochwalić się najbogatszą gamą modeli typu SUV. W ramach wspomnianej akcji promocyjnej Ford udostępnia rabaty na cztery modele – modną, przestronną i wygodną Pumę, prestiżową i wysokiej jakości wykończoną Kugę, legendarnego amerykańskiego Explorera będącego symbolem luksusu i niesamowitych osiągów oraz praktycznego i przestronnego EcoSport.

Każdy kierowca znajdzie auto idealne dla siebie, ponieważ każdy z wymienionych modeli ma inny zestaw cech i spełnia inne potrzeby. Który pasuje do Was? Prestiżowy i najlepszy w swojej klasie Ford Puma to najlepiej sprzedający się SUV w ofercie marki, który oferuje kierowcy dodatkowo odmianę EcoBoost Hybrid, czyli tzw. miękką hybrydę. To układ elektryczny wspomagający silnik podczas jazdy, np. poprzez elektryczny "dopalacz", czyli wsparcie od silnika elektrycznego podczas przyspieszania i wyprzedzania. Chociaż design i technika stanowią najjaśniejsze punkty Pumy, okazuje się ona też zaskakująco praktyczna, za sprawą m.in. największego w swojej klasie bagażnika, który dzięki swojej pakowności może zawstydzić niejeden samochód z segmentu C. Dodatkowym atutem jest unikalne na rynku rozwiązanie MegaBox pod podłogą, zapewniające nie tylko dodatkową przestrzeń bagażową, ale też pozwalające na oddzielenie brudnych rzeczy od czystych w transporcie czy przewiezienie pionowo przedmiotów o wysokości do nawet 115 cm. To sprawia, że jest to jeden z najbardziej uniwersalnych SUV-ów na rynku. Puma to także mnóstwo miejsca dla pasażerów z tyłu i z przodu, rozwiązania poprawiające komfort unikalne w segmencie B SUV. To także samochód zachęcający kierowcę do dynamicznej jazdy, a także bardzo zadziornie stylizowany, nic więc dziwnego, że na jego bazie powstało auto rajdowe klasy WRC z hybrydowym układem napędowym! Zakup modelu Puma — Crossovera 2020 roku wg magazyny Top Gear — z silnikiem EcoBoost Hybrid w ramach jesiennej promocji wiąże się z rabatem do 8500 zł.

Idąc dalej, docieramy do Kugi, a to przecież samochód, który dostępny jest w dużej liczbie wersji napędowych: do wyboru są silniki spalinowe (rabat do 16 000 zł), wersja z układem hybrydowym (do 14 000 zł) lub hybrydowym plug-in (obniżka również o 14 000 zł). Jeżeli zastanawiacie się, jaki model wybrać dla siebie, oto krótka ściąga: Kuga z silnikiem spalinowym jest najlepiej wyceniona. Ten samochód ma wszystkie cechy typowe dla SUV-a – praktyczne wnętrze, komfort podróżowania, duży bagażnik i nowoczesne wyposażenie. Kuga w wersji hybrydowej ma dodatkowe rozwiązania techniczne, dzięki którym idealnie sprawdzi się u tych, którzy jeżdżą głównie w mieście (wtedy hybryda odzyskuje dużo energii, np. podczas hamowania).Natomiast model plug-in jest dla tych, którzy mogą ładować auto w swoim garażu/parkingu, a następnie chcą przez większość dnia poruszać się w trybie czysto elektrycznym, oszczędzając nie tylko na spalaniu, ale również ciesząc się dynamicznym startem ze świateł czy dostatecznej mocy i oszczędnej jeździe w trasie. A jest to możliwe dlatego, że w aucie zamontowano zestaw akumulatorów magazynujących aż 14,4 kWh energii elektrycznej, co pozwala pokonać nawet 68 km w trybie bezemisyjnym w mieście, a kiedy wyczerpiemy zapas energii – Kuga przejdzie w hybrydowy tryb pracy i będzie korzystać z silnika spalinowego oraz elektrycznego, zasilanego energią odzyskiwaną z każdego hamowania. Kuga to także prestiż i niesamowita sylwetka porównywalna do samochodów z segmentu premium oraz świetna jakość wykonania, oraz bogate wyposażenie w standardzie czynią z tego SUV-a prestiżowy samochód, którego będą zazdrościć sąsiedzi, znajomi i rodzina.

Na szczycie oferty SUV-ów stoi natomiast model Explorer – amerykańska legenda, a jednocześnie samochód, w którym kierowca wyraźnie czuje historię i dziedzictwo SUV-ów Forda. Explorer występuje w dwóch wersjach luksusowo wyposażonych i różniących się jedynie poszczególnymi elementami wykończenia/stylizacji. oraz w jednej wersji napędowej, za to bardzo wyjątkowej. To układ hybrydowy typu plug-in składający się z mocnego silnika benzynowego V6 (brzmiącego zupełnie jak legendarne V8 znane z Mustanga) oraz dodatkowego silnika elektrycznego. Łączna moc takiego układu to 457 KM i 825 Nm momentu obrotowego, co oznacza, że jest to jeden z najmocniejszych SUV-ów oferowanych dziś na rynku.Obecnie żaden konkurent nie może równać się z Explorerem. Równie mocne i równie bogato wyposażone – Explorer ma w standardzie m.in. pełen pakiet systemów bezpieczeństwa oraz skórzane fotele z wentylacją, system kamer 360 stopni czy panoramiczny dach – samochody marek premium kosztują znacznie więcej niż pół miliona złotych. Cena SUV-a Forda to 375 tys. zł.Przyspieszenie do 100 km/h? Sześć sekund, a to wynik jak z samochodu usportowionego. Takiego SUV-a w amerykańskim stylu można mieć w ramach jesiennej promocji i z pakietem korzyści wynoszącym 4620 zł.

W przypadku Forda EcoSport możemy liczyć na rabat do 15 500 zł. W tym modelu nie znajdziemy układów hybrydowych, ponieważ w tak zwinnym samochodzie nie są one potrzebne. Do napędu auta służą jednak nowoczesne i wielokrotnie nagradzane silniki benzynowe z rodziny EcoBoost, zoptymalizowane do jazdy miejskiej – dzięki m.in. systemowi start/stop zapewniają one bardzo oszczędną jazdę. Model EcoSport słynie również ze swojego nietuzinkowego designu współgrającego z ergonomią, a także przestronnego wnętrza zaklętego w optymalnym nadwoziu, dzięki czemu samochód ten perfekcyjnie sprawdza się w mieście. Nie bez znaczenia jest również bezawaryjność tego modelu – EcoSport wykorzystuje sprawdzone rozwiązania techniczne, co spodoba się kierowcom nieufnie podchodzącym do nowinek technologicznych i aut przeładowanych elektroniką.

Cztery modele Forda z niską ratą

Na koniec wisienka na torcie, bo chociaż modele Forda co do zasady są samochodami dobrze wycenionymi, to teraz można je kupić we wspomnianej jesiennej akcji promocyjnej, a do tego ich zakup sfinansować w bardzo atrakcyjnych ratach – zarówno dla klienta indywidualnego, jak i firmy. Dzięki swoim produktom Ford Opcje i Ford Leasing Opcje konsument lub firma zyskuje także gwarancję odkupu u dealera w ustalonej podczas podpisywania umowy cenie. Dostępna jest też opcja wynajmu długoterminowego Ford Wynajem, to oferta skrojona dla firm po to, aby zapewnić kierowcy nie tylko niską ratę miesięczną, ale także dodatkowe usługi takie jak ubezpieczenie, assistance, przeglądy okresowe, samochód zastępczy i wiele innych. A wszystko to dla maksymalnego komfortu użytkowania samochodu. W tych programach finansowania kierowca spłaca właściwie jedynie kwotę odpowiadającą spadkowi wartości samochodu wraz z dodatkowymi wykupionymi usługami w okresie trwania umowy, a nie cały pojazd.

Otrzymujemy więc bardzo niską miesięczną ratę, nieosiągalną przy innych formach zakupu samochodu.

Przykładowo, rodzinnym Fordem Kugą z wpłatą własną można jeździć, płacąc jedynie 1065 zł miesięcznie, z kolei modna i zawadiacka Puma może kosztować miesięcznie jedynie od 355 zł – co ważne, kierowca może zdecydować się nawet na taki wariant leasingu, w której w ogóle na początku nie wpłaca nic. Brzmi dobrze? Oczywiście. Nie ma na co czekać, bo takie oferty szybko nie wrócą do salonów.

Materiał powstał przy współpracy z marką FORD

" "
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Fundusz na autobusy szansą dla polskiego przemysłu? Gra o kilkaset milionów złotych Jest komu kibicować! Polacy startują w jednym z najważniejszych wyścigów roku Kolejny dzień, kolejne Lambo Genesis G90 został odświeżony. Czy jest alternatywą dla niemieckich marek premium? Europejski Dzień Bez Samochodu - cz.1 Mazda MX-6 GE - Krótka historia japońskiego coupe | Lekcja historii Jeżdżący batmobil trafił na sprzedaż. Nadwozie skrywa sprawdzoną technikę Pagani C9 Deus Venti - teaser numer 3! [wideo] Kolejny klon Lexusa? Nowy IS w 2014 roku Zbudował Countacha w piwnicy! Polo R we Frankfurcie - Volkswagen atakuje WRC Facelifting Forda Fiesty Sedan (2012)

Popularne w tym tygodniu:

Suzuki Jimry to najsłodszy kamper, który wygląda, jakby zapomniał o dniu nóg 18-latek rozbił w Otwocku mclarena za 1,6 mln zł. Ojciec tłumaczy, jak to się stało 20-letnie Renault Avantime pobiło nowe auta w teście łosia. I to na słabych oponach Rozgrzewasz silnik na postoju? Mandat może być niejedynym wydatkiem Donald Tusk stracił prawo jazdy. "To, że stało się to w Polsce, nie było przypadkiem" Opony całoroczne to w Polsce hit. Są dla kierowców, którzy chcą świętego spokoju 300 zł za badanie techniczne. Za takie można trafić do więzienia Fotoradary na przejazdach. Kierowcy sami się o nie prosili Aurelia Outlaw European CSL to najwspanialsze auto, jakie dziś zobaczycie Certyfikat covid dla kierowców ciężarówek w Niemczech. Zmiany od 24 listopada Najlepszy SUV na koniec roku? Wystarczy niecałe 1100 złotych Koniec z cwaniactwem. Mandat z fotoradaru zapłaci właściciel auta