Pierwszy plebiscyt Samochodu Roku Wirtualnej Polski. Które auto okazało się najlepsze?

Rok temu, po raz pierwszy, mieliśmy okazję wybrać Samochód Roku Wirtualnej Polski. Sukces przedsięwzięcia sprawił, że po prostu musieliśmy wystartować z kolejną edycją plebiscytu. Warto przypomnieć, jakie auta zdobyły nasze uznanie w zeszłym roku.

W pierwszej edycji plebiscytu Samochó Roku Wirtualnej Polski wzięło udział 40 aut

W pierwszej edycji plebiscytu Samochó Roku Wirtualnej Polski wzięło udział 40 aut (fot. Konrad Skura)

Ten artykuł ma 10 stron:

Zasady były proste – zaprosiliśmy polskich importerów do zabawy, każdemu z nich przyznając możliwość zgłoszenia dwóch kandydatów. Mogły to być wyłącznie nowości, które zadebiutowały na naszym rynku w 2017 roku (jako zupełnie nowe konstrukcje, a nie modernizacje, nowe wersje silnikowe czy pochodne). Tak w ręce redakcji dostało się w sumie aż czterdzieści samochodów, z którymi dokładnie się zapoznaliśmy, przetestowaliśmy je i porównaliśmy na początku lutego.

Modele rywalizowały w następujących kategoriach: samochód na wielką podróż we dwoje, samochód na wielką podróż z rodziną, samochód na wyjazd na narty, torowa rakieta roku, miejski wojownik, najspokojniejsze miejsce na świecie, jak w domu, najlepsza nowa alternatywa dla auta używanego.

Zobacz, jak przygotowywaliśmy sesję zdjęciową pierwszego plebiscytu Samochód Roku Wirtualnej Polski

Każdy z samochodów zgłoszonych do plebiscytu Wirtualnej Polski walczył nie tylko w swojej kategorii, ale i o najważniejszą nagrodę – tytuł Samochodu Roku. Zwycięstwo nie zależało jedynie od mocy, ceny czy przyspieszenia.

Zobacz Kię Stinger z bliska

Za najważniejsze auto 2017 roku redakcja Wirtualnej Polski uznała Kię Stinger. Koreańskie GT (czy ktoś uwierzyłby w to jeszcze kilka lat temu?!) zachwyciło nas zarówno osiągami, wykonaniem, możliwościami, jak i dawaną radością z jazdy. Topowe wersje z silnikiem V6 pokazały nam swoje możliwości, choć doceniamy również Stingery z dwulitrowymi jednostkami, które łączą ekonomię użytkowania z całkiem niezłymi osiągami.

Zobacz nasz test Kii Stinger

Kia Stinger GT 3.3 V6: otwieramy oczy niedowiarkom!

Kia Stinger nie jest samochodem rewolucyjnym. Nie ma w niej zdumiewających technologii, które wybiegają w przyszłość i wyznaczają trendy. Jest za to…

Zobacz również: STAG: Q&A odc. 4

Zwycięzców w poszczególnych kategoriach prezentujemy na kolejnych stronach.

Obserwuj nas na Instagramie:

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Kia ujawnia Rio sedan i odświeżonego Soula Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Nowe rekordy cofniętych liczników - 600 tys. km i 480 tys. km. Kto da więcej? Skompresowana moc – O.CT R8 Compressor (2011) Stare M5 też potrafi - 718 KM! Reklama: Na świecie jest wielu młodych inżynierów Zielone ferrari 488 spider zostało skradzione nad morzem. To znany egzemplarz Transformers: Revenge of the Fallen - nowy trailer Dni otwarte w salonach Suzuki Porsche Cayenne x 100 000! Land Rover chce stworzyć budżetową terenówkę na podzespołach Taty Nadchodzi najszybszy samochód świata. Przygotuje go McLaren

Popularne w tym tygodniu:

Dlaczego tiry na trasie wyprzedzają się tak długo? Proste: takie są przepisy EDWARD 2020. Polska policja włączy się do działań Rząd chce podnieść akcyzę i bierze się za diesle. Import używanych aut do Polski przestanie się opłacać? Premiera Maserati MC20 - Włosi stworzyli normalne superauto. I dobrze Mercedes Klasy S już w Polsce. Znamy ceny króla limuzyn Komisja Europejska chce zaostrzenia norm emisji. Nadchodzi era elektryków Koenigsegg otworzy salon w Katowicach. To pierwszy taki obiekt w naszym regionie Lamborghini wyprodukowało 10 tys. aventadorów. To wynik, który daje do myślenia Plotki: Volkswagen chce sprzedać Bugatti. Mate Rimac głównym zainteresowanym Zrezygnowała z Formuły Drift. Karolina Pilarczyk tłumaczy, czemu nie wystartowała w USA Kara za brak OC w 2021 r. Wyższa płaca minimalna oznacza, że stawka idzie w górę Nowy Hyundai i20 ma już polskie ceny. Jest droższy od wielu rywali