Nowy Ford Focus ST-Line: jeździ tak dobrze, że... nie musisz go prowadzić

Ten artykuł ma 2 strony:

Ford Focus 1.5 EcoBoost 150 KM AT (2018) 

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R3, turbo  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: poprzeczne  
Rozrząd: DOHC, 12V  
Objętość skokowa: 1497 cm³  
Moc maksymalna: 150 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 240 Nm przy 1600 rpm  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPherson  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 235/40 R18  
Koła, ogumienie tylne: 235/40 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

hatchback

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1404 kg  
Ładowność: 500 kg  
Długość: 4378 mm  
Szerokość:

1825 mm bez lusterek

1979 mm z lusterkami

 
Wysokość: 1471 mm  
Rozstaw osi: 2700 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 52 l  
Pojemność bagażnika: 375 l (bez koła zapasowego)  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,9 s  
Prędkość maksymalna: 208 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,8 l/100 km 8,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,1 l/100 km 5,8 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,1 l/100 km 7,6 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 8,6 l/100 km
Emisja CO2: 138 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 63 900 zł  
Wersja silnikowa od: 76 400 zł  
Wersja testowa od: 92 450 zł  
Diesel od: 73 000 zł  

Zobacz również: Nowy Ford Focus RS (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes Panamera - czyli o tym, jak raz przywłaszczona nazwa powinna wrócić do prawowitego właściciela Renault Master dCi 130: sprawdzam mistrza w swojej klasie Peugeot 508 SW: samochód, w którym chciałbym się zakochać, lecz jest to trudne Nowy Peugeot 508. Francuzi sprawili, że limuzyna znów jest pożądana Porsche Panamera GTS: wideotest na torze F1 w Bahrajnie Toyota Prius I: samochód, który wyznaczył kierunek w XXI wieku Fiat Tipo SW 1,6 MultiJet S-Design: pokazuje, że auto budżetowe nie musi być nudne. Ani tanie Nowe Audi A1 Sportback: wciąż brak konkurencji Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny Jazda Cuprą Atecą: nowa marka, nowy segment Honda CR-V Hybrid: elektryk na benzynę, czyli japoński następca diesla Nowa Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: daj sobie spokój z minivanem Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Nissan Qashqai ma nowy silnik 1.3 l. To tylko jedna z wielu zmian u Japończyków 3500 km z hybrydą. Podsumowanie testu Toyoty Prius Hybrid Plug-in Toyota Corolla wróciła. Dwie hybrydy zamiast diesla Toyota Yaris GRMN - nie tego się spodziewałem, ale jestem pod wrażeniem Suzuki Swift Sport: testujemy nową generację z Michałem Kościuszką Toyota Hilux 2.4 D-4D (150 KM) Selection 50th: udomowienie pick-upa Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Porsche Panamera GTS w pierwszym teście. Sprawdziłem najbardziej charakterną odmianę na torze w Bahrajnie Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? BMW M4 Cabrio Competition przekonało mnie, że warto poznawać swoich idoli

Popularne w tym tygodniu:

Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie