Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago

Ten artykuł ma 2 strony:

Fiat 500 z silnikiem Lamborghini — dane techniczne

Oemmedi Meccanica "Lambocento"

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V12, wolnossący  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 48V  
Objętość skokowa: 6 192 cm³  
Moc maksymalna: 580 KM przy 7500 rpm  
Moment maksymalny: 650 Nm przy 5400 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, perforowane, 355 mm  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, perforowane, 355 mm  
Zawieszenie przednie: Gwintowane, podwójne wahacze, drążek stabilizacyjny  
Zawieszenie tylne: Gwintowane, podwójne wahacze, drążek stabilizacyjny  
Średnica zawracania: b.d.  
Koła, ogumienie przednie: 245/35 R18  
Koła, ogumienie tylne: 335/30 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1300 kg  
Ładowność: b.d.  
Długość: 3 140 mm  
Szerokość: 1 780 mm  
Wysokość: 1 324 mm  
Rozstaw osi: 2 220 mm  
Rozstaw kół przód/tył 1660/1740 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: b.d.  
Pojemność bagażnika: 0 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,5 s  
Prędkość maksymalna: >300 km/h  
Zużycie paliwa (miasto):    
Zużycie paliwa (trasa):    
Zużycie paliwa (mieszane):    
Emisja CO2:    
Test zderzeniowy Euro NCAP: Nie testowany  

Zobacz również: Abarth 500 i Fiat 500 - teledysk

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Ruf RGT: analogowy potwór w cyfrowym świecie Za kierownicą Noble'a M600 – ostatniego analogowego superauta Mateusz kontra Mateusz: mierzymy Volvo XC90 z Land Roverem Discovery Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition. Spokojnie do celu Atleta w garniturze: polski test Maserati Quattroporte GranLusso Co ma do zaoferowania Kia Sorento w czasach Skody Kodiaq i Peugeota 5008? Wracamy za kierownicę starszego rywala Co zmienił lifting? Test odświeżonego Peugeota 308 GT Amator w rajdowej szkole jazdy. Na szczęście bandy na torze były ze śniegu Downsizing à la Ferrari: jak Maranello pogodziło się z turbo… 30 lat temu Czy na pewno potrzebujesz SUV-a? Test Volkswagena Passata Alltrack 2.0 BiTDI. Ferie pod znakiem M: BMW M550i xDrive na najlepszych drogach Tatr Jaguar XE 25d AWD R-Sport – wysportowany brytol Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 4WD CVT: dość konserwatywnych samochodów! Czy to GTI nowej ery? Test Volkswagena Golfa GTE 1.4 TSI Wrażenia po jeździe Mitsubishi Eclipse Crossem. Nowości na plus Opel Adam Rocks 1.0 Turbo – maluch z ambicjami Chwila prawdy: Kia Stinger podejmuje wyzwanie VW Arteona i BMW 4 Gran Coupé Toyota Yaris GRMN - dobra wiadomość: jest doskonała. Zła wiadomość: zapomnij, że ją kupisz Porsche Cayenne diesel 2017 – samochód dla prawdziwych ludzi Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi: świetne kombi, ale czy tak samo dobre jak hatchback? Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych?

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko