2014 Ford C‑Max Hybrid oficjalnie odsłonięty
Ford oficjalnie zaprezentował odświeżoną wersję rodzinnego C-Maxa w wersji z napędem hybrydowym. Ile zaoszczędzą klienci decydujący się na odmianę z dodatkową jednostką elektryczną umieszczoną pod maską?
17.08.2013 | aktual.: 08.10.2022 08:37
Ford oficjalnie zaprezentował odświeżoną wersję rodzinnego C-Maxa w wersji z napędem hybrydowym. Ile zaoszczędzą klienci decydujący się na odmianę z dodatkową jednostką elektryczną umieszczoną pod maską?
Nie tylko Amerykanie uwielbiają hybrydy. W Europie nadal tego typu auta przegrywają w wynikach sprzedaży z turbodieslami, ale trend ten powoli będzie ulegał zmianie. Niestety, wcale nie tak wielki wkład w to będzie miał nowy Ford C-Max Hybrid.
Auto pojawi się w salonach Forda już w grudniu, a poprawiony model wyposażony będzie w kilka aerodynamicznych dodatków mających jeszcze bardziej wpłynąć na zużycie paliwa. Amerykanie wprowadzą nowe słupki A, zmienią opony czy poprawią uszczelnienie maski.
Co więcej, Ford przygotował usprawnienia działania oprogramowania sterującego klimatyzacją oraz aktywnymi wlotami powietrza, by jeszcze lepiej zarządzać przepływem temperatury. Amerykański producent ogłosił także, że zamierza wypłacać klientom zwroty w wielkości od 325 do 550 dolarów w zamian za to, że nie byli oni zadowoleni z wyników spalania Forda C-Maxa z napędem hybrydowym.
Chyba nigdy wcześniej żaden producent nie wpadł na taki pomysł. Nowy C-Max Hybrid ma spalać około 5,4 l paliwa na 100 km.
Źródło: WCF