2008 dobrym rokiem dla Rollsa
Któryś raz już piszę o tym, jak to kryzys niszczy rynek motoryzacyjny i o tym, że zawsze znajdą się firmy, które zadziwiają wynikami sprzedaży. Tak było w zeszłym roku w przypadku Rolls-Royce'a. Firma sprzedała o 20 procent więcej aut niż w roku 2007.
10.01.2009 | aktual.: 02.10.2022 16:12
Któryś raz już piszę o tym, jak to kryzys niszczy rynek motoryzacyjny i o tym, że zawsze znajdą się firmy, które zadziwiają wynikami sprzedaży. Tak było w zeszłym roku w przypadku Rolls-Royce'a. Firma sprzedała o 20 procent więcej aut niż w roku 2007.
W sektorze Mercedesa, BMW i innych luksusowych marek 20 procent to potężny wzrost, często przekraczający sto tysięcy egzemplarzy. Jedna z najbardziej luksusowych marek, jeśli nie najbardziej luksusowa - Rolls, uzyskał wynik sprzedaży rzędu 1212 egzemplarzy. W porównaniu z rezultatem osiągniętym dwa lata temu (1010) te 20 procent faktycznie robi różnice. Dodajmy, że ceny tych aut sięgają często milionów. Największy wzrost sprzedaży firma zanotowała na terenie Północnej Europy, gdzie w stosunku do roku poprzedniego sprzedano 95% więcej samochodów.
Gratulujemy.