Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia Ceed 1.4 T-GDi: trudno o bardziej zwyczajne auto. W tej klasie to komplement Volkswagen up! high up! vs Peugeot 107 Active - nasza klasa [test autokult.pl] Škoda Citigo 1,0 MPI - niemieckie bliźniaki wchodzą do gry [pierwsza jazda autokult.pl] Hyundai i10 1,1 Comfort - wciąż w grze [test autokult.pl] Test Hyundaia Elantry 1.6 MPI: prosty, tani i oszczędny. Ideał kompaktu Volkswagen up! 1,0 75 KM High up! - egzamin dojrzałości [test autokult.pl] Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda Test Suzuki Swift 1.2 DualJet Hybrid. Czy potrzeba czegoś więcej? Suzuki Jimny 1,3 VVT Comfort - im dalej w las... [test autokult.pl] Nowe Audi S3 Limousine - test Praktyczne rozwiązania w Skodzie Superb Porsche 911 (991) Carrera 4S Cabriolet [test]

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją