Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Range Rover Evoque - cena odgrywa rolę drugoplanową Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Mazda 2 świetnie wygląda. To nie koniec jej zalet Pierwsza jazda: Kia Sportage - warta rozważenia, nawet jeśli ci się nie podoba Test: Opel Mokka - pierwszy krok do lepszej, ale zaskakująco drogiej przyszłości Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 Tekna – test Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Dwa żywioły: Mini Countryman JCW w porównaniu z Volvo XC40 T5 Test: Renault Kangoo Van - gdy każdy twój dzień jest inny Test długodystansowy Nissana Leafa: dwie kwiestie o elektromobilności, które wymagają wyjaśnienia Test: Hyundai Elantra Executive - najbardziej niezwykłe ze zwykłych aut Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył