Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a

Ten artykuł ma 2 strony:

Alfa Romeo Stelvio 2.2 Turbo Diesel i 2.0 Turbo Benzyna — dane techniczne

Alfa Romeo Stelvio (2017) - dane techniczne

 

Silnik i napęd:
 

2.0 Turbo Benzyna

2.2 Turbo Diesel

Układ i doładowanie: R4, turbo R4, turbo
Rodzaj paliwa: Benzyna Diesel
Ustawienie: Wzdłużnie Wzdłużnie
Objętość skokowa: 1995 cm³ 2143 cm³
Moc maksymalna:

280 KM

przy 5250 rpm

210 KM

przy 3750 rpm

Moment maksymalny:

400 Nm

przy 2250 rpm

470 Nm

przy 1750 rpm

Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna
Typ napędu: Q4, na cztery koła, przednia oś dołączana automatycznie
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Tarczowe
Zawieszenie przednie: Wielowahaczowe
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe
Koła, ogumienie przednie: 255/45 R20
Koła, ogumienie tylne: 255/45 R20

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV
Liczba drzwi: 5 5
Masa własna: 1660 kg 1659 kg
Ładowność: 640 kg 641 kg
Długość: 4687 mm
Szerokość: 1903 mm
Wysokość: 1671 mm
Rozstaw osi: 2818 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 64 l 58 lub 64 l
Pojemność bagażnika: 525 l
Osiągi:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,7 s 6,6 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h 215 km/h
Zużycie paliwa (miasto): 8,9 l/100 km 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,9 l/100 km 4,4 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 7,0 l/100 km 4,8 l/100 km
Emisja CO2: 161 g/km 127 g/km
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano
Ceny:
Od: 201 900 zł 193 700 zł

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Nowe Audi Q2 1.4 TFSI S tronic (2016) - na współczesne potrzeby i zachcianki Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C

Popularne w tym tygodniu:

Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic