Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później

Ten artykuł ma 2 strony:

Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG (2016) - dane techniczne, osiągi

 

Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG 9G-Tronic 4Matic (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdlużnie  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2996 cm³  
Moc maksymalna: 367 KM przy 4000 rpm  
Moment maksymalny: 520 Nm przy 1500 rpm  
Skrzynia biegów: 9-biegowa, automatyczna, 9G-TRONIC  
Typ napędu: Na wszystkie koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Dwuwahaczowe, pneumatyczne  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, pneumatyczne  
Średnica zawracania: 11,8 m  
Koła, ogumienie przednie: 275/45 R21  
Koła, ogumienie tylne: 315/40 R21  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2220 kg  
Ładowność: 660 kg  
Długość: 4900 mm  
Szerokość: 2129 mm z lusterkami / 2003 mm bez lusterek  
Wysokość: 1700 mm  
Rozstaw osi: 2915 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1658 / 1735 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 93 l  
Pojemność bagażnika: 650 l / 1730 l po złożeniu siedzeń  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,7 s  
Prędkość maksymalna: 248 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 11,7 l/100 km 19,9 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 8,1 l/100 km 11,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 9,4 l/100 km 16,5 l/100 km
Emisja CO2:

219 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 520 000 zł  
Wersja silnikowa od (Mercedes-AMG GLE 43 4MATIC Coupé): 369 500 zł  
Model od (GLE 350d 4MATIC Coupé): 326 500 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe 43 AMG:
Elementy nadwozia: Stylizacja AMG: Emblematy, Zaciski z logo AMG, Światla tylne LED, Światla do jazdy dziennej LED, Barwione szyby
Elementy wnętrza: Podparcie lędźwiowe z regulacją siedzenia kierowcy, Dywaniki AMG, Tablica wskaźników AMG, kierownica AMG-Performance, Fotele sportowe AMG, Górna część deski pokryta skórą ekologiczną, Tapicerka skórzana Nappa, Pedały sportowe ze stali szlachetnej
Koła i opony: 21-calowe obręcze AMG
Komfort: Sterowanie audio z kierownicy, Podłokietnik przedni
Bezpieczeństwo: Adaptive Brake z funkcją zatrzymania, Asystent ruszania na wzniesieniu, Adaptacyjny system świateł drogowych, Mocowanie fotelików ISOFIX z tyłu, Aktywna maska silnika, Tempomat Speedtronic
Multimedia: Audio 20 CD, 8 głośników, Kamera cofania z liniami pomocniczymi
Mechanika: Układ hamulcowy AMG, Zawieszenie Airmatic z systemem ADS Plus, Sportowy układ kierowniczy ze zmiennym przełożeniem
Wybrane wyposażenie opcjonalne:
Elementy nadwozia: Designo biel diamentu BRIGHT (9371 zł), Dach panoramiczny (9992zł), Dociąganie drzwi (3105 zł)
Elementy wnętrza: Pakiet jonizacji powietrza (1609 zł), Pakiet AMG: Sportowe fotele z elektryczną regulacją, dywaniki AMG, WIelofunkcyjna sportowa kierownica (8702 zł), Pakiet pamięci: Siedzenie pasażera regulowane elektrycznie z funkcją pamięci, fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią ustawień (5024 zł), Dolna część deski rozdzielczej oraz boki drzwi obszyte skórą ARTICO (2540 zł), Pakiet wnętrza Designo Exclusive: Skóra Nappa, podsufitka Designo (30 486 zł)
Koła i opony: -
Komfort: Klimatyzacja Thermotronic (3782 zł), Podgrzewane fotele przednie (2032 zł), System bezkluczykowy (5024 zł)
Bezpieczeństwo: Pakiet bezpieczeństwa jazdy: Pilot odległości DISTRONIC z asystentem kierowania, Aktywny asystent martwego pola, System ostrzegający przed kolizjami z tyłu, Asystem hamowania z funkcją pokonywania skrzyzowań (12 702 zł)
Multimedia: System dźwiękowy Harman/Kardon Logic 7 (4742 zł), Nawigacja Command (15 243 zł), Zmieniarka DVD (1694 zł)
Mechanika: Układ kontroli przechyłu w zakrętach Active Curve System (17 783 zł)

Mercedes-Benz ML350 BlueTec — dla wybranych [test autokult.pl]

Od wielu lat SUV-y klasy premium są synonimem komfortu, luksusu oraz prestiżu. Bardzo często możliwości indywidualizacji i konfiguracji tych aut…

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Nowe Audi Q2 1.4 TFSI S tronic (2016) - na współczesne potrzeby i zachcianki Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C Toyota C-HR 1,8 Hybrid - Toyota taka jak nigdy Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Mercedes-Benz Klasy V250d AMG Line - test vana biznesowego Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? BMW 225xe Active Tourer: hybryda lepsza od benzyny i diesla Nowe Volvo XC90 T8 Excellence: więcej niż premium BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji

Popularne w tym tygodniu:

Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym